KnuX Junior Member 17 januari 2010 #1 Ik heb dan geen corsair xms3 dominator geheugen maar de normale xms3. past de mips ram freezer 6 pom corsair edition daar ook op? Gr KnuX
Ik heb dan geen corsair xms3 dominator geheugen maar de normale xms3. past de mips ram freezer 6 pom corsair edition daar ook op? Gr KnuX
Freddy Administrator Forumleiding 17 januari 2010 #2 Ja die past erop, want het komt op dezelfde neer als je Dominator geheugen hebt, de standaard heatsink moet er namelijk af.
Ja die past erop, want het komt op dezelfde neer als je Dominator geheugen hebt, de standaard heatsink moet er namelijk af.
KnuX Junior Member 17 januari 2010 #3 ok dank je voor je snelle reactie. Dan ga ik hem bestellen als je het niet erg vind :icon_mrgreen:
Freddy Administrator Forumleiding 17 januari 2010 #4 WACHT! Ik las het verkeerd, ik dacht dat je een ander koelblok bedoelde, bijvoorbeeld de Ram Freezer 4, Koolance of Aqua-Computer. Het MIPS Dominator blok is wel alleen voor dominator geheugen!!!
WACHT! Ik las het verkeerd, ik dacht dat je een ander koelblok bedoelde, bijvoorbeeld de Ram Freezer 4, Koolance of Aqua-Computer. Het MIPS Dominator blok is wel alleen voor dominator geheugen!!!
KnuX Junior Member 17 januari 2010 #5 ow, goed dat je dat nog zegt, ik had hem al aangeklikt Welke moet ik dan nemen?
Freddy Administrator Forumleiding 17 januari 2010 #6 Elk blok dat hierin staat: RAM Blocks, waterblokken voor geheugenmodules Behalve de MIPS Dominator blokken Laatst bewerkt: 17 januari 2010
Elk blok dat hierin staat: RAM Blocks, waterblokken voor geheugenmodules Behalve de MIPS Dominator blokken
KnuX Junior Member 17 januari 2010 #7 Dan wordt het de mips ram freezer 5. Bedankt voor je hulp :038: