• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

VW Scirocco MK II (LOTS OF PICS NO 56K!!!)

het mirakel is geschied vandaag :098: EINDELIJK zitten de ruiten erin

sized_GEDC0134.JPG

de groen getinte voorruit erin met groene zonneband en de koplampen er voorlopig ingezet (moeten nog eens eruit voor de knipperlichten te steken)

sized_GEDC0135.JPG

de achterruit ook gewisseld met een groen getinte ruit (ergens beetje spijtig dat het oldschool society stickertje weg is nu)

sized_GEDC0136.JPG

de gelakte dakgootjes ook teruggeplaatst :)

dit weekend nog kijken voor de spoiler ook al terug te plaatsen dan komen wel weer wat foto's ;)

Greetz B0B0

Laatst bewerkt:
Persoonlijk vind ik die spoiler maar gek staan (komt denk ik door die lijsten die richting het dak lopen).

er zijn door de jaren heen vershillende types van spoilers geweest dit was het laatste en ook direct het grootste OEM model spoiler dat je terug vind op een scirocco :) (iets kleiners kon ik niet plaatsen of ik had gaten in mijn kofferklep teveel :p

Greetz B0B0

Ik vind die spoiler juist weer wel mooi staan. Beter dan zo`n lompe grote kaasschaaf op een totaal verkeerd gepimpte auto. Dit is een mooi formaat die goed bij de auto past. Maar zo zie je maar weer dat smaken kunnen verschillen :)

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het resultaat als de kentekenplaat er ook op zit. Die platen kunnen deze auto ook erg beinvloeden namelijk. Maar dat resultaat gaan we vanzelf zien binnenkort :)

het is alweer lang geleden sinds er een update geweest is precies (nuja kwa gezondheid ging het nu ook niet bepaald schitterend) maar bij deze nog is wat posten hé :)

heb ondertussen een paar zaken gestraald en voorzien van nieuwe laklaag

sized_GEDC0142.JPG

motorsteun versnellingsbakzeide

sized_GEDC0143.JPG

bobine en batterijklem

en vandaag ook eindelijk toegekomen aan het terugsteken van het dashboard

sized_GEDC0141.JPG

nu nog zien om alles kwa kabelspaghettie terug een beetje netjes op zijn plaats te krijgen, centerconsole terugplaatsen, de deuren terug te voorzien van plastiek (wat kan ik het best gebruiken om nieuwe plastiek mee te plakken?) en de rest van het dash verder afwerken :)

Greetz B0B0

Laatst bewerkt:
vandaag nog wat verder gedaan met dit als resultaat :)

sized_GEDC0144.JPG

centerconsole terug geplaatst
schakelaars aangesloten en teruggeplaatst

begint er weeral wat meer op een echte auto te lijken

Greetz B0B0

Laatst bewerkt:
vandaag zijn de nieuwe rubbers gearriveerd en komt dus alles kwa ophanging binnenkort compleet in het nieuw te staan :)

sized_GEDC0145.JPG

doosje met alles in ^^

sized_GEDC0146.JPG

doosje uitgepakt, direct al de driehoeken zover het ging "gemonteerd"
verder te zien op de foto zijn de nieuwe PU rubbers en nieuwe bouten voor de achteras te bevestigen, nieuwe binnenverlichting, nieuwe PU rubbers voor de stabilisatoren.

Greetz B0B0

Laatst bewerkt:
vandaag kwam nog wat extra sleeving aan en direct ermee aan de slag gegaan waardoor nu ook eindelijk de complete motorkabelboom gesleeved is :) nu enkel nog paar stukjes van de voorste kabelboom doen en dan zit alles in een mooi jasje ^^

fotootje van het resultaat hoewel het niet super duidelijk is denk ik wel dat je het verschil wel ziet:
sized_GEDC0149.JPG

Greetz B0B0

Laatst bewerkt:
weer vandaag het niet kunnen laten om toch iets te doen... :)
sized_GEDC0151.JPG

de voorste stabilisator al voorzien van zijn nieuwe rubbers (wat een gekloot om dat erop te krijgen!)

Greetz B0B0

Laatst bewerkt:
vandaag nog een pakje met spullen aangekregen van Classicparts :)

sized_GEDC0152.JPG

de doos kon precies niet meer groter :)

sized_GEDC0153.JPG

inhoud van de doos

een paar kleine zaken al direct op de auto gemonteerd (logo's en nrplaatverlichting)
de rest nog is verder kijken wat er gemonteerd moet worden want veel rubbers zijn reserve delen...

Greetz B0B0

Laatst bewerkt:
vandaag nog eens wat verder gedaan (spijtig genoeg moeten stoppen door de regen...)

de sigaretteaanstekeraansluiting zit eindelijk vast (was de klemmetjes kwijt...)
de rubbers die het binnendruppelen bij opendoen van de deur teruggeplaatst
en toen wou ik dit moois gaan monteren maar weerhield de regen me dus om onder de auto te kruipen...

sized_GEDC0154.JPG

dit zal dus misschien voor morgen zijn...

Greetz B0B0

Laatst bewerkt:
bekende kleur volgens mij in de vag wereld :017:

257763_10152053704005048_313021451_o.jpg

jah links de type 1 scirocco met het vipergrün zelfde kleur als ik op mijne heb laten zetten :) en rechts de nieuwe scirocco met zijn eigen vipergrün (is andere kleurcode dan het vipergrün van de type 1)
trouwens niet alleen VAG heeft deze kleur in zijn gamma hoor :) Ford heeft dit nu ook op de RS, Mazda heeft ook een gelijkende kleur in zijn gamma... maar goed dat het een leuke kleur is weet ik wel anders had ik het niet gekozen ;)

Greetz B0B0

de bedoeling is natuurlijk dat hij afgeraakt maar het gaat met kleine beetjes aangezien dat ik niet al teveel energie meer overheb zo na 12 chemo's ;)
stoelen staan er op dit moment er nog niet in trouwens omdat het gewoon prettiger werken is zonder en ook om deze zeker niet te beschadigen (nieuw in het leer overrtrokken dusja)
ik hoop morgen te kunnen verdergaan met de ophanging vanvoor als het weer meezit :)

Greetz B0B0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan