• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

VW Scirocco MK II (LOTS OF PICS NO 56K!!!)

en vandaag weer erin gevlogen en serieus gezweet om alles los te krijgen!
met dit als voorlopige resultaat :)

sized_GEDC0155.JPG

old VS new :)

met demonteren ook gemerkt dat mijn wiellager passagierkant megaspeling opzit dus het plan om nieuwe lagers ook maar te steken ook geen slecht idee was :)

Greetz B0B0

Laatst bewerkt:
vandaag naar de coater geweest delen ophalen, ben je aan't inladen zijn ze mijn remklauwen "kwijt" waarschijnlijk meegegaan met een andere klant die ook autodelen had binnen gedaan... (de baas ging morgen zien om deze terug te krijgen ben benieuwd...)

hier alvast wat foto's van de delen:
sized_GEDC0156.JPG

sized_GEDC0157.JPG

de achteras en dan losse delen allemaal gemetalliseerd en gepoedercoat ^^

achteras al begonnen aan het terug monteren van delen zoals de ophanging en de stabilisator morgen kijken om hiermee verder te gaan

Greetz B0B0

Laatst bewerkt:
de remklauwen zijn terecht en vandaag gehaald
deze ook maar al direct in de hitte bestendige lak gezet :)

sized_GEDC0158.JPG

de achterste weitec's zijn ook terug klaargemaakt voor montage
de achteras is bijna terug voorzien van de stabilisator

Greetz B0B0

Laatst bewerkt:
nog eens een update plaatsen se :)

allereerst het goede nieuws dat de kanker die ik had na 6 maanden chemo niet meer te bespeuren is (hopelijk blijft dit zo :) ) hoewel dit wel al geweten was hier ^^

ondertussen natuurlijk niet stilgezeten, de achteras is terug voorzien van zijn stabilisator nu nog de remmerij erop en dan kan deze ook binnenkort op de auto gemonteerd worden :)

nog wat spullen gekocht gehad:

sized_GEDC0422.JPG

nieuwe stuurstangen/stuurkogels en 16V remmen (nu aan't stralen om erna in't zwart te zetten)

Greetz B0B0

Laatst bewerkt:
ziet er nice uit die auto! de kleur is echt bangelijk!
ik las juist nog dat je zei dat de ford focus RS deze kleur ook had?
is die kleur niet meer lime green?
vind die van de RS precies donkerder :p

ziet er nice uit die auto! de kleur is echt bangelijk!
ik las juist nog dat je zei dat de ford focus RS deze kleur ook had?
is die kleur niet meer lime green?
vind die van de RS precies donkerder :p
laten we zeggen dat elk merk er wel een variant van heeft :) de mijne is in ieder geval gedaan in het vw viper grün de welke op scirocco mk1 te verkrijgen was (tijdje achter de kleurcode moeten zoeken :))
Greetz B0B0

laten we zeggen dat elk merk er wel een variant van heeft :) de mijne is in ieder geval gedaan in het vw viper grün de welke op scirocco mk1 te verkrijgen was (tijdje achter de kleurcode moeten zoeken :))
Greetz B0B0

Ja dat is ook weer waar :D maar het lijkt idd wel op elkaar :) en ja dat is altijd vervelend om kleurcodes van oudere auto's te vinden of te verkrijgen :p

en de klauwen staan in't zwart :)
veel beter dan da rood da er ma opgeklodderd was (wel geen plezant spul om deraf te krijgen...)

sized_GEDC0428.JPG

nu de nieuwe stuurhuisrubbers eens gaan halen en is keer kijken om de kit terug te monteren...

Greetz B0B0

Laatst bewerkt:
hier nog een kleine foto voor de topic nog even op te frissen :p

sized_IMG_20121005_211410.JPG

links origineel vliegwiel, rechts verlicht vliegwiel...
rarara welk gemonteerd werd :twisted:

Greetz B0B0

Laatst bewerkt:
vandaag begonnen aan het terugplaatsen van de kit
geen gemakkelijk jobke maar we doen ons best, de eerste boog zit ertegen niet 100% perfect maar voor helemaal zelf/alleen gedaan te hebben vind ik het nog wel acceptabel :)

sized_GEDC0430.JPG

nu laten drogen en dan morgen de andere kant

Greetz B0B0

Laatst bewerkt:
voor iedereen die nog niet wist hoe het groen met zwart ging uitkomen wel zo dus ongeveer ^^

sized_GEDC0433.JPG

het front is dus zo goed als af (motor er nog in en ergen iets vinden om de nrplaat aan op te hangen :) )

sized_GEDC0431.JPG

Can anyone say Glossy Black ^^

Greetz B0B0

P.S.: nogmaals dikke thanks aan Wwwicked voor de foto's te hosten :)

Laatst bewerkt:
tijd voor nog eens een mini update... (na) dit weekend komt er een grotere update terug normaal :)
voorlopig mogen jullie raden wat er in dit doosje allemaal zit ;)

sized_IMG_20121019_142214.JPG

Greetz B0B0

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan