• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

VW Scirocco MK II (LOTS OF PICS NO 56K!!!)

sized_GEDC0119.JPG

sized_GEDC0121.JPG

nog is wa verder gedaan...
de komende maand normaal nog is bestellingske plaatsten bij classicparts.de en is gaan zien voor een zandstraalcabine voor delen wat te kunnen opfrissen :)

Greetz B0B0

Laatst bewerkt:
de bumpers zijn eindelijk gespoten (alsook de spiegels en wat kleine prullekes)

de achterbumper er al eens opgezet

sized_GEDC0122.JPG

spijtig genoeg heeft de carrosier nog steeds geen tijd gehad voor mijn ruiten te steken en zit ik dus vast met het interieur...
de boite ligt ook normaal ondertussen uit elkaar voor een revisie, vrijdag de buitenkanten ophalen zodat deze kunnen gestraald/gelakt worden :)

Greetz B0B0

Laatst bewerkt:
boite ligt uit elkaar (bleek wel nog goed te zijn) deze gaan we dus helemaal tiptop terug maken voor alleer hij onder de auto terug gaat :)

470060_3654456833434_466671392_o.jpg

de "internals"

de buitenkant komen misschien later vandaag foto's van anders in de loop van de week :)
verwacht vandaag nog mijn zandstraalcabine dus dan kunnen we de buitenkant alvast stralen ^^

Greetz B0B0

Vroeg me al een tijdje af wat dat nou betekende, na het plaatje kon ik de link pas leggen. Eigenlijk wel een stuk korter dat "boite". Alleen als ik dat hier zeg, dan kijken ze allemaal naar buiten :p.

Wel mooi om te zien dat je ondanks alles gewoon lekker door "beunt". Respect.

Vroeg me al een tijdje af wat dat nou betekende, na het plaatje kon ik de link pas leggen. Eigenlijk wel een stuk korter dat "boite". Alleen als ik dat hier zeg, dan kijken ze allemaal naar buiten :p.

Wel mooi om te zien dat je ondanks alles gewoon lekker door "beunt". Respect.
héhé jah dat is al meer vakjargon hé :) en het is inderdaad omdat het een stuk korter is om te typen hoor :p

en jah dit houd me gelukkig bezig anders was ik allang weggekwijnt in een hoekje vrees ik...
maar het doet vaak ook supergoed om van die positieve reacties te krijgen op mijn project :)

Greetz B0B0

boite ligt uit elkaar (bleek wel nog goed te zijn) deze gaan we dus helemaal tiptop terug maken voor alleer hij onder de auto terug gaat :)

470060_3654456833434_466671392_o.jpg

de "internals"

de buitenkant komen misschien later vandaag foto's van anders in de loop van de week :)
verwacht vandaag nog mijn zandstraalcabine dus dan kunnen we de buitenkant alvast stralen ^^

Greetz B0B0

Dat jij hier het geduld voor hebt met als die tandwieltjes enzo.. Ik zou helemaal gek worden hoor :D

Maar dit geeft wel aan hoe ver je gaat en dat vind ik erg leuk/mooi om te zien! Toppertje! :)

Dat jij hier het geduld voor hebt met als die tandwieltjes enzo.. Ik zou helemaal gek worden hoor :D

Maar dit geeft wel aan hoe ver je gaat en dat vind ik erg leuk/mooi om te zien! Toppertje! :)
nou ik moet nu wel even toegeven dat dit werk door iemand anders heb laten doen, 1 omdat ik de kracht niet meer heb om zoiets uit elkaar te halen, 2 ik heb er de know how niet van en dan kun je zo'n zaken beter niet zo uit elkaar halen :), 3 ik waarschijnlijk niet zoveel geduld heb :)
en ik wil gewoon dat de auto goed terug in elkaar komt en dat wat ik terugsteek nu ook niet volgende week het begeeft (ok er kan altijd wel iets misgaan...)
het stralen enzo ga ik dus wel zelf doen, tenminste als mijn cabine vandaag aankomt en niet gelijk GLS met mijn gsm uit rma vanuit Duitsland nu al in oostenrijk zit ipv richting België ermee te komen :s

Greetz B0B0

Heb het 1 maal gedaan, maar dat was een "eenden"-bak. Dus maar 3 versnellingen en een achteruit ;). En het zal altijd ook bij die ene keer blijven, heb er zelf echt niet het geduld voor. De andere bak van de eend heeft mn pa erna gedaan (als Wegenwachter was ie daar toch wel wat sneller mee ;)).

het eerste geparelde stuk is een feit :twisted:

sized_GEDC0131.JPG

straks verderdoen hoewel ik betwijfel vandaag nog veel gedaan te krijgen na de chemo...

Greetz B0B0

Laatst bewerkt:
ondertussen is de buitenkant van de bak mooi in het satijn zwart gespoten hiervan spijtig genoeg geen foto's, misschien volgende week paar foto's van maken...
het hele project gaat wat trager gaan lopen dit omwille van het feit dat ik meer chemo's ga krijgen dan eerst verwacht (4 extra = 2 maanden langer) en ook omdat dit alles nogal veel stress op mijn relatie gezet heeft met mijn vriendin en natuurlijk het financiële aspect niet te vergeten...

er zullen dus zeker nog wel updates volgen de komende tijd maar rijden zal de auto deze zomer niet meer...

Greetz B0B0

Zo, die is weer lekker kaal. Zal een stuk sneller gaan neem ik aan dan met de staalborstel aan de gang.
jah is echt een zaligheid en minder pijnlijk dan staalborstel toestanden :) ik hoop alleen dat ik mijn compressor er niet een keertje mee opblaas want die had het gisteren toch weer eventjes moeilijk om bij te houden...

Greetz B0B0

Vet project hoor bobo en erg mooi!

je kan btw ook extra koeling op je compressor modden (dat heb ik ook gedaan) en scheelt een berg!
ik weet ook niet hoe oud de eventuele olie in je compressor is maar dat kan ook wat schelen ;)
en opblazen doe je hem niet er komt gewoon te weinig lucht uit... (maar de compressor kan wel te warm lopen)
met compressoren is het hoe koeler ze lopen hoe efficiënter!

Vet project hoor bobo en erg mooi!

je kan btw ook extra koeling op je compressor modden (dat heb ik ook gedaan) en scheelt een berg!
ik weet ook niet hoe oud de eventuele olie in je compressor is maar dat kan ook wat schelen ;)
en opblazen doe je hem niet er komt gewoon te weinig lucht uit... (maar de compressor kan wel te warm lopen)
met compressoren is het hoe koeler ze lopen hoe efficiënter!

tja gisteren is ie toch weer te warm geweest volgens mij want toen spuwde hij alweer olie :( en de compressor is nog maar een jaartje oud (wordt nu pas echt intensief gebruikt met het stralen) dus hoop dat de olie nog goed is :eek:
en wat moet ik me voorstellen bij extra koeling? :) (en ergens heb ik toch schrik als je soms online leest dat er toch wel een paar mensen hun compressor kapot gekregen hebben door te stralen ermee, nu ik pauzeer toch om de zoveel tijd want anders blijft hij constant draaien maar de schrik zit er toch in hoor ;))

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan