• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

VW Scirocco MK II (LOTS OF PICS NO 56K!!!)

kan een compleet pakket zijn :p van Header tot achterdempert!
goedzo kenny ;)
992011_p1.jpg

992016_p1.jpg

992017_p1.jpg

992013_p1.jpg

Greetz B0B0

nog eens een update :)

sized_GEDC0435.JPG

de "nieuwe" werkplaats

sized_GEDC0436.JPG

de blok ligt er terug in ^^

sized_GEDC0437.JPG

de nieuwe fusés ook terug gestoken (ook al ziet ge der weinig van op de foto)

volgende week normaal terug een update :)

Greetz B0B0

Laatst bewerkt:
update time

blok is nog niet draaiend (spijtig genoeg) eerst nog andere dingen afgewerken

sized_GEDC0441.JPG

het doosje al eens uitgepakt ^^

sized_GEDC0442.JPG

de motorruimte met de nieuwe radiator geplaatst (moet wel nog de fan monteren)

sized_GEDC0443.JPG

de "nieuwe" achteras ook gestoken

Greetz B0B0

ok we zullen nog eens wat posten niet veel positiefs maar kom...

om te beginnen de uitlaat van powersprint was niet bepaald plug & play...

sized_GEDC0475.JPG

hitteschild al mogen bij plooien om het flensstuk erop te kunnen monteren...

sized_GEDC0476.JPG

sized_GEDC0477.JPG

volgende buis erop... leuk met die klem erop gaat het altijd raken... en de ophangingsbeugel zit ook goed op zijn plek niet dus... de buis gaat er ook niet helemaal goed op precies

sized_GEDC0481.JPG

daardoor dus door het goede laswerk van de beugel gaat de buis er niet helemaal op...

sized_GEDC0478.JPG

opnieuw klem op de meest ondenkbare plaats, juist waar de handremkabels naar binnen gaan aan het smalste punt van het hitteschild hier dus ook geen klem te plaatsen...

sized_GEDC0479.JPG

sized_GEDC0480.JPG

aan die montagebeugels heb je dus ook niks...

de uitlaat zit er ondertussen wel onder d.m.v. het nodige laswerk en voorzien van nieuwe beugels, hij komt vanachter wel niet helemaal mooi uit hoe we het wilden maar misschien dat er later nog wel een sierstukje opkomt...

dan kwam er nog bij dat blijkbaar mijn linkse fusé aan de rem ophanging beetje krom is blijkbaar waardoor de remklauw niet erop past (leuk voor niks nieuwe lager erin en laten poedercoaten...)

ondanks dit alles hopelijk volgende week wel een draaiende motor...

sized_GEDC0473.JPG

ook de radiatorfan onderhanden genomen (gestraald en opnieuw gelakt) deze ging tenminste wel zonder problemen er terug op...

dat was het dan weer de zin in het project is met deze tegenvallers weer een stuk minder

Greetz B0B0

na de tegenslagen toch nog eens een positieve update :)

na zoveel jaren stilstand zit er terug een draaiend hart in de scirocco :007:

de eerste poging

en hij draait :icon_super: een pak van mijn hart :)

ook nog paar andere leuke updates:

sized_GEDC0484.JPG

de remmen van voor zitten er eindelijk op nu ^^

sized_GEDC0485.JPG

de kabel salade is ook ver opgelost nu :)

sized_GEDC0487.JPG

zo komt de uitlaat uit (wordt misschien in de toekomst toch nog aan gepakt...)

sized_GEDC0494.JPG

sized_GEDC0495.JPG

nieuwe remleidingen derop

sized_GEDC0496.JPG

onderste veerpootbrug ook installed :)

dat was het dan weer voor vandaag

Greetz B0B0

Laatst bewerkt:
nog eens een update hier :)

sized_GEDC0497.JPG

de eerste stoel staat er ondertussen terug in en hij heeft voor de eerste keer in lange tijd terug gereden voor een aantal meter ^^

er is nog wat afstelwerk nodig aan de motor/versnellingsbak maar dat komt wel snel in orde, dan moeten de remmen ook nog eens nagekeken worden want die waren niet meer in orde...
electrisch werkt tot nu toe alles behalve achterste mistlichten/ruitenwisser (achterruitverwarming nog niet zeker)
de motor liep al vrij goed (pakte goed op)

exterieur spijtig genoeg nog niet af kunnen werken vanwege nog lakfouten te hebben ontdekt in de "kit"delen

dat was het voorlopig weer

Greetz B0B0

nog eens een kleine update...
komen vorige week vrijdag mijn richtingaanwijzers aan zijn ze de verkeerde kleur pfff...
ik had zwarte besteld maar na mail verkeer bleken ze van een producent te komen waarvan ik weet dat het zwart niet echt zwart is en gaf ik dus aan om ze te veranderen naar gewoon witte alles ok en wel... vorige week mail ik eens waar ze blijven was ondertussen een maand geleden terwijl het normaal 3 weken wachtijd was en krijg ik bericht dat ze verzonden zouden zijn.

doe vandaag mijn pakje open en wat zit erin van die lelijke grijsblauwe grmbl

hopelijk geraakt dit nog opgelost want zo goedkoop zijn ze niet en heb ook geen zin om weer kweet niet hoeveel geld te geven aan verzending...

Greetz B0B0

ok eindelijk nog eens een positieve update...

de juiste richtingaanwijzers zijn uiteindelijk ook gearriveerd samen met een extra stuk om het schakelprobleem (hopelijk) op te lossen :)

sized_GEDC0499.JPG

de heldere richtingaanwijzers met standlicht ingebouwd en het enigste rubbertje dat nog niet vervangen was van het hele schakelgebeuren... :)

ook nog een nieuwe hoofdremcylinder aangekocht een 22mm ipv de standaard 20 omdat met de remmen "upgrade" ondanks het volledig ontlucht systeem de pedaal sponzig bleef deze wordt normaal ook nu vrijdag geinstalleerd :)

hopelijk nu vrijdag eindelijk alles technisch in orde zodat deze naar de stalling kan in afwachting van de stukken (van de kit) die nog opnieuw gedaan moeten worden zodat deze dan geplaatst kunnen worden en dan in maart/april eindelijk naar de keuring :)

Greetz B0B0

ok hier nog een update

op het schakelprobleem na is de auto nu normaal technisch in orde (enkel nog de kit verder plaatsen en de klinken gaan vervangen door origineel audi klinken want die namaak enkel maar miserie mee...)

bij deze nog eens een allmost done foto van het front:

sized_IMG_20130111_234631.JPG

de motorkap terug erop, de witte pinkers erop, wel nog standlichtfunctie ervan aansluiten... (sorry for the crappy cellphone quality forgot my camera...)

en dit weekend is ook de reproductie raintray aangekomen:

sized_GEDC0500.JPG

dat was het weer voorlopig

Greetz B0B0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan