Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
gisteren nog eens van het goede weer geprofiteerd en de hemel verder vastgeplakt rondom (rest mij nu alleen nog de C-stijlen maar daar moet ik eerst nieuwe mousse voor vinden...)
ondertussen ook de nieuwe achterlichten gemonteerd (op de foto wel nog maar 1)
de zwart gestreepte houden of toch gewoon ongestreept steken???
tja voor hij naar huis gekomen is zijn er nog een paar foutjes uit moeten gehaald worden...
en die zwarte zijn ook factory parts hoor gewoon andere uitvoering en die amerikaanse zijn te fel gebarsten om nog te gebruiken + standaard zijn deze ook gewoon geribbeld en met oranje knippers hoor (heb deze glad geschuurd en rood geverfd) enige verschil is dat de amerikaanse een SML hebben en een reflector in de knipper
de kabelboom naar achter helemaal
de motorkabelboom enkel die hele dikke
wel leuk spul maar bij kleine diameters is een tooltje toch wel aan te raden, bij de grotere diameters is het nog makkelijk met de hand te doen...
Greetz B0B0
tijd voor nog eens een mini update (aangezien de gezondheid maar belabberd is)
vandaag nog eens langsgeweest bij de carrossier & de dealer konden we weer paar zaken meenemen ^^
nieuwe doorvoerrubber voor de kofferklep
nieuwe H4 stekker aangezien de huidige kapot gegaan is tijdens opslag
en de winddingens (deel van het schuifdak) voorzien van een verse laklaag
vandaag ook de laatste delen van de kit teruggekregen van bij de spuiter...
nu nog zien om dit allemaal mooi terug op de auto te krijgen... (en het stuk op de draad is niet vuil is de mooie reflectie van de kelderplafond dat je ziet)
vandaag de nieuwe rubber gemonteerd en de kapotte H4 stekker vervangen...
ook even al eens een stuk kit gemonteerd voor een idee te krijgen hoe het komt te staan met dit als resultaat:
ik blijf ervan versteld staan hoe hard dat blinkt/spiegeld