• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

VW Scirocco MK II (LOTS OF PICS NO 56K!!!)

gisteren nog eens van het goede weer geprofiteerd en de hemel verder vastgeplakt rondom (rest mij nu alleen nog de C-stijlen maar daar moet ik eerst nieuwe mousse voor vinden...)

sized_GEDC0093.JPG

ondertussen ook de nieuwe achterlichten gemonteerd (op de foto wel nog maar 1)

sized_GEDC0094.JPG

de zwart gestreepte houden of toch gewoon ongestreept steken???

Greetz B0B0

Laatst bewerkt:
Ziet er mooi uit kerel! De kleur groen vind ik persoonlijk erg mooi :)

Ik ben eigenlijk wel reuze benieuwd naar het resultaat, dus je hebt er een volger bij! :D

Succes en veel plezier met de weder op & inbouw, maar als ik alles zo bekijk komt dat helemaal goed...

Ziet er al erg keurig uit. Hij zit wel heel erg strak in de lak zeg, erg netjes gespoten.

Ik hou meer van factory parts, maar toch staan de gestreepte beter bij de auto.

Ook vraag ik me af hoe die Amerikaanse variant staat bij het groene ;).
tja voor hij naar huis gekomen is zijn er nog een paar foutjes uit moeten gehaald worden...

en die zwarte zijn ook factory parts hoor gewoon andere uitvoering ;) en die amerikaanse zijn te fel gebarsten om nog te gebruiken + standaard zijn deze ook gewoon geribbeld en met oranje knippers hoor (heb deze glad geschuurd en rood geverfd) enige verschil is dat de amerikaanse een SML hebben en een reflector in de knipper :)

Greetz B0B0

vandaag is de sleeving al toegekomen (voor de kabelboom) en kunnen we morgen normaal al mee aan de slag gaan :)
sized_GEDC0098.JPG

sized_GEDC0099.JPG

kreeg er zelfs een leuk samplepacket bij (nog een keer kijken wat daar allemaal aan interessante dingen inzit :) )
sized_GEDC0101.JPG

Greetz B0B0

Laatst bewerkt:
Gisteren aan de slag gegaan met de sleeving met deze resultaten...

sized_GEDC0102.JPG

de kabelboom naar achter toe mooi in zijn nieuwe jasje teruggeplaatst

sized_GEDC0104.JPG

de kabel van de alternator naar de starter mocht ook in een nieuw jasje

sized_GEDC0105.JPG

in de motorruimte ook begonnen het wat properder te maken :)

sized_GEDC0106.JPG

de voorlopige tussenstand (kijken of ik nog meer kan sleeven indien mogelijk)

Greetz B0B0

Laatst bewerkt:
tijd voor nog eens een mini update :) (aangezien de gezondheid maar belabberd is)
vandaag nog eens langsgeweest bij de carrossier & de dealer konden we weer paar zaken meenemen ^^

sized_GEDC0114.JPG

nieuwe doorvoerrubber voor de kofferklep
nieuwe H4 stekker aangezien de huidige kapot gegaan is tijdens opslag
en de winddingens (deel van het schuifdak) voorzien van een verse laklaag :)

vandaag ook de laatste delen van de kit teruggekregen van bij de spuiter...

sized_GEDC0113.JPG

nu nog zien om dit allemaal mooi terug op de auto te krijgen... (en het stuk op de draad is niet vuil is de mooie reflectie van de kelderplafond dat je ziet)

Greetz B0B0

Laatst bewerkt:
vandaag de nieuwe rubber gemonteerd en de kapotte H4 stekker vervangen...
ook even al eens een stuk kit gemonteerd voor een idee te krijgen hoe het komt te staan met dit als resultaat:

sized_GEDC0116.JPG

ik blijf ervan versteld staan hoe hard dat blinkt/spiegeld :eek:

Greetz B0B0

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan