• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Verlichting acryl paneeltjes

Rammstation

Well-known member
Volgende week vrijdag zou ik graag men 2e custom deco onderdeel willen bestellen hier bij highflow ( uitsnijden) . Het onderdeel gaat bestaan uit 3 lagen
Een basis plaat uit acryl transparant .
Een achtergrond uit uv rood transparant
En een voorgrond uit 2 verschillende delen : it plaque glossy

Ik zou graag de rode achtergrond willen laten oplichten met 4 5mm leds zonder dat je er ook maar een kabeltje van kan zien.

Mijn idee is bij het kleven van de voorgrond en achtergrond er een laagje allu folie tussen te kleven.
En een mooi gaatje te boren in de bodemplaat voor om de leds te bevestigen.

Ledjes dat ik zou willen willen gebruiken zijn de TFC-led module red 5-mm

Zou dit werken om een mooi resultaat te bekomen?
Of is er een meer doeltreffende manier om dit op te lossen ???
 

Bijlagen

  • rammstein_european_tour_2019-1000x515.png
    rammstein_european_tour_2019-1000x515.png
    214,4 KB · Weergaven: 2
Bedankt (y)
Even alles hertekenen denk ik dan :)
Om een iets wat mooier resultaat te bekomen denk ik dan best materaal keuze aanpas voor basisplaat
Acrylic Sheet - Black Opaque Glossy - 600x500x3mm i.p.v. Acryl Paneel - Transparant
Daar dan tegelijk de ruimte laten uitsnijden dat de 2e laag Acryl Paneel - UV Rood / Transparant er netjes in past.
zodat ik de strips er achter kan monteren zonder dat het al te fel opvalt
iemand een tip hier welke strips ik kan gebruiken met meeste lichtopbrengst en die je kan inkorten ?
liefst ROOD
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Hightower Alphacool eiswolf 2 verlichting aansluiten Cases en Modding 11
Freddy XSPC verlichting (RGB) modules, RGB controller etc. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Q UV verlichting Cases en Modding 7
Freddy Kerstverlichting, Kerstversiering? PC verlichting, PC versiering! In de Euroknallers! HighFlow Computer Cooling Shop 2
J Beste verlichting voor in m'n case? Cases en Modding 6
T Verlichting in case Cases en Modding 1
corecrusher Acetal reservoir verlichting Waterkoeling 1
K Vraagje over LED verlichting. Cases en Modding 2
P Goede UV verlichting Cases en Modding 19
L LED verlichting maken Cases en Modding 16
Sw333t Een momentary switch (type reset switch) gebruiken om verlichting te schakelen Electronica 11
H Alle verlichting op 1 schakelaar? Cases en Modding 20
dark viper zwolle VGA verlichting Cases en Modding 19
M Bridge para 2x Alphacool Eisblock Aurora Acryl GPX-N Geforce RTX 3090 TI Strix/TUF com placa traseira Waterkoeling 1
Jason Alphacool Eisblock Aurora GPX-N Acryl Active Backplate 3090/3080 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Alphacool Eisblock Aurora Acryl GPX-A Radeon RX 6800/6800XT/6900XT Reference D-RGB Te Koop 0
Jason Alphacool Eisrohr 13/10mm & 16/13mm Acryl (PMMA) satin 80cm - 4pcs HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
anub1s18 vraagje over de duurzaamheid van acryl onderdelen t.o.v. pom/acetal Waterkoeling 3
Heineken [Gezocht] acryl buis buigen (1) Waterkoeling 0
Freddy Bitspower Mandrels Kits (acryl/pet-g bender/buiger): BP-CMMK12-MBK en BP-CMMK16-MBK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Primochill Acryl Rigid tube blauw HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Hightower silicone koord voor buigen acryl tube HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Anthares Plexiglas/acryl paneel met LED? Cases en Modding 3
CDA441 [Gezocht] Zwart acryl Gevonden 0
anub1s18 vraagje over Acryl Paneel - UV Rood / Transparant - 500x500mm Cases en Modding 12
K Acryl Paneel - UV Grijs / Transparant - 400x400mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
bundymania Plexi / Acryl Top for Heatkiller 3.0 Waterkoeling 11
Source Beste manier om dit te doen.. (Acryl+Fanfilter) Cases en Modding 5
stravinski ac ryan acryl uvgroen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 31

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan