• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

UV verlichting

Quibi

New member
Hey,


Heb vorige week een nieuwe build gemaakt, hierbij heb ik uv red gebruikt, echter valt de sterkte waarop uv red op uv licht reageert erg tegen, ik merk amper verschil. Nu werd mij geadviseerd om er een paar druppels uv pink dye door te gooien, maar nu vroeg ik me dus af of uv yellow dye ook zou werken(aangezien pink dye momenteel niet in de shop staat, en dit misschien zal resulteren in een mooiere kleur)

Als er andere tips zijn om mijn vloeistof echt mooi naar voren te krijgen hoor ik het graag.

Alvast bedankt

~Quibi
 
Rood is donkere kleur en daarom moeilijk om het te laten gloeien onder UV.
Je hebt daar echt meerdere UV lampen/LEDS voor nodig die dicht op de slang/reservoir staan.

Je kan inderdaad geel er doorheen doen, dat zal een apart effect geven :)
 
En dan zou het dus een beetje oranje-achtig worden, je zei dat dit een apart effect zou geven, smaken verschillen natuurlijk maar zou dit resulteren in een mooie kleur of zou je dit niet aanraden?

Thanks voor de info :)
 
Ik weet niet of het mooi wordt, ik denk swso niet lelijk (alhoewel smaken verschillen idd).
Maar als de donker rode kleur jou nu niet bevalt, dan zou je het kunnen proberen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan