• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Verbouwing Kerensky's HAF932

kon het niet laten de nieuwe fittingen er direct in te zetten.... die kast moet ook nodig af... de hardware zit nu in een ghetto manier in een stacker gepropt op niet al te nette manier dus ik moet snel meer tijd er aan besteden

Na alweer een heletijd niets gedaan te hebben en mini updateje....

Ik heb bij mdpcx wat witte sleeve gekocht voor sata kabels en dunne voor de voeding.
Aangezien mijn voeding al helemaal met zwart gedaan is ga ik voor de 24pins, 8pin mobo en pci-e kabels verleng stukjes in het wit maken....

Ik heb nog niet alles binnen om de verlengkabels te maken (krimptang + stekkers) maar hier alvast wat foto's van 1 sata kabel die alvast gedaan is...
2upxu3b.jpg

9s3oy0.jpg

29uybo2.jpg

jb0ler.jpg

Deze sata kabels zijn erg dik waardoor de sleeve er een beetje uitgerekt omheen zit... om doorschijnen van de zwarte kabel te voorkomen heb ik deze eerst afgeplakt met witte isolatie tape...

Ook komt er voor de kabelmanagement komen er deze houdertjes in waar 6 3mm kabels in passen die worden vast gezet met inbus boutjes
2007k0k.jpg

Die heb ik gekocht bij mdcp-x.... Die schroefjes hebben de maat van de schroefjes die ook in je hdd zitten en waar je ook je mobo mee vast zet... Nu kan ik ook die lelijke standaard schroeven vervangen voor deze:)

Na een hele tijd niks meer aan deze kast gedaan te hebben ga ik er maar weer eens mee verder...

De bedoeling is dat alle slangen er groten deels uitgaan en vervangen worden door koperen buis van 12mm...
Deze buis wordt met BP multi-link fittingen aan de blokken gezet...

Vandaag zijn er 2 van deze fittingen binnengekomen om te testen hoe het zal gaan en de test is positief... met koperen buis er in lekt het niet...

Straks als alle buis op maat er in zit zullen ze allemaal vernikkelt worden... De kast wordt aan de binnenkant zwart met alle blokken, fittingen en buizen nikkel..

Hier een foto van de proef opstelling...

b6v6hh.jpg

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan