Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Verbouwing Kerensky's HAF932

't Ziet er weer supergoed uit! Heel mooi nu het zwart is.
respect-039.gif
Als die FrozenQ er idd ook nog in komt..............................
drooling-8.gif

:023:

ja ja hier gaat de FrozenQ res in komen.... de gaten ervoor zitten er al in maar de achterplaat waar hij komt was tijdens het nemen van de foto's nog aan het drogen... mss dat ik vanavond wat foto's kan maken met de T-virus res er in

Ja nu het er zo staat zie dat gedult dus geduld moet zijn... ach ja die d's en t's blijven voor me soms lastig...

Het stappen is er niet van gekomen dus net ff wat foto's gemaakt... het zijn ff wat vluchtige foto's maar je kan in elkgeval zien wat de bedoeling is....
2nv7z1z.jpg

2606hl5.jpg

xf2nvp.jpg

In het echt is het oplichtende veel minder fel en staat het echt heel mooi... zal nog wel ff gaan stoeien voor de goede instellingen voor de camera

Bedankt voor alle reacties....

Van het weekend gaat er waarschijnlijk niet zo heel veel gebeuren... als ik zondag tijd heb maak ik mss een window in de sidepanel want wat heb je aan zo'n res als er geen window in ziet om em te showen :icon_cool:

net weer wat fittingen erbij gekregen..... ik zal kijken of ik ze straks ff in de kast kan zetten om te laten zien waar ze komen....

Ben de laaste tijd te druk om nog veel aan de kast te doen maar af en toe gebeurt er iets:009:
oizjvn.jpg

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan