Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ja ja hier gaat de FrozenQ res in komen.... de gaten ervoor zitten er al in maar de achterplaat waar hij komt was tijdens het nemen van de foto's nog aan het drogen... mss dat ik vanavond wat foto's kan maken met de T-virus res er in
Ja nu het er zo staat zie dat gedult dus geduld moet zijn... ach ja die d's en t's blijven voor me soms lastig...
Het stappen is er niet van gekomen dus net ff wat foto's gemaakt... het zijn ff wat vluchtige foto's maar je kan in elkgeval zien wat de bedoeling is....
In het echt is het oplichtende veel minder fel en staat het echt heel mooi... zal nog wel ff gaan stoeien voor de goede instellingen voor de camera
Van het weekend gaat er waarschijnlijk niet zo heel veel gebeuren... als ik zondag tijd heb maak ik mss een window in de sidepanel want wat heb je aan zo'n res als er geen window in ziet om em te showen :icon_cool: