The Boiler
New member
ik ben nu al verliefd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
ik ben nu al verliefd
Ik stiekum ook, zal moeilijk worden mijn hoofd bij me werk te houden aankomende tijd, thansk !ik ben nu al verliefd
Wat een build zeg,werkelijk super.:055:
Ik ga dit stap voor stap volgen.
Even het volgende.Koop je polyester niet bij een bouwmarkt,er is daar simpel weg te weinig keus.
Er zijn peeps die er veel verstand van hebben ,zoals deze jongens. Alles op het gebied van kunstharsen, glasvezels, kitten, lijmen en coatings in de webwinkel van Poly-Service.
Ook voor je vragen mag je ze lastig vallen.
Ow e1 tipje, maar die gleuven die je nu heb 2x zo breed, anders krijg je aleen maar een vullend effect en zal je ze niet terug zien in je uiteindelijke product
ik blijf bij het feit dat je minsten een mal moet maken en die dan opnieuw moet kopieren...
en je gebruikt speciaal plamuur zodat je "schuim" niet zou smelten maar wat gebeurd er denk je als je er zomaar polyester opgaat doen?
Greetz B0B0
The Delta Flyer, misschien idee voor een muis !
Wat een build zeg,werkelijk super.:055:
Ik ga dit stap voor stap volgen.
Even het volgende.Koop je polyester niet bij een bouwmarkt,er is daar simpel weg te weinig keus.
Er zijn peeps die er veel verstand van hebben ,zoals deze jongens. Alles op het gebied van kunstharsen, glasvezels, kitten, lijmen en coatings in de webwinkel van Poly-Service.
Ook voor je vragen mag je ze lastig vallen.
Zoals je zit op dit plaatje heeft de diflector dit keer wel een klein soort schild dus ik nee maan dat hij hem ook zo maakt met een soort van fan grill ervoor
Onderwerp starter | Titel | Forum | Reacties | Datum |
---|---|---|---|---|
[Build Log] USS SULACO V2 | Gallery & Build Logs | 40 |