Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

USS EURISKO - Intrepid Mark II Class

ik blijf bij het feit dat je minsten een mal moet maken en die dan opnieuw moet kopieren...
en je gebruikt speciaal plamuur zodat je "schuim" niet zou smelten maar wat gebeurd er denk je als je er zomaar polyester opgaat doen?
Greetz B0B0

ik ben nu al verliefd
Ik stiekum ook, zal moeilijk worden mijn hoofd bij me werk te houden aankomende tijd, thansk !

Wat een build zeg,werkelijk super.:055:

Ik ga dit stap voor stap volgen.

Even het volgende.Koop je polyester niet bij een bouwmarkt,er is daar simpel weg te weinig keus.
Er zijn peeps die er veel verstand van hebben ,zoals deze jongens. Alles op het gebied van kunstharsen, glasvezels, kitten, lijmen en coatings in de webwinkel van Poly-Service.

Ook voor je vragen mag je ze lastig vallen.

het is ook echt leuk om te doen. voor mijn eerste grote build gaat hij redelijk!
goede tip, ga deze site zeker eens doornemen.
thanks man !

Ow e1 tipje, maar die gleuven die je nu heb 2x zo breed, anders krijg je aleen maar een vullend effect en zal je ze niet terug zien in je uiteindelijke product :)

je hebt gelijk! de laag zal tussen de 3 en 4 mm dik worden. dat keer 2 met natuurlijk wel wat ruimte ertussen dan zit je snel op een 10 a 15 MM en dat is een veelvoud van wat het nu is !
blijven opletten he :119:

ik blijf bij het feit dat je minsten een mal moet maken en die dan opnieuw moet kopieren...
en je gebruikt speciaal plamuur zodat je "schuim" niet zou smelten maar wat gebeurd er denk je als je er zomaar polyester opgaat doen?
Greetz B0B0

Hey B0B0, ik ga epoxy gebruiken ivm de reactie met schuim van poly.
Ik wil een voorwerp bekleden met polyester of epoxy - PolyesterShoppen.nl
volgens deze link is het wat duurder en iets moeilijker te bewerken maar het resultaat nagenoeg hetzelfde.
ASPHIAX

The Delta Flyer, misschien idee voor een muis !

b6yrzm.gif

FF snel een modelletje uit het foam gesneden. ziet er best grappig uit!
m8nw4m.jpg

morgen weer een dagje "vrij" dus ff kijken of ik er een muis ingebouwd krijg!
verhoudingen kloppen niet maar is toch maar een probeersel.
156cozp.jpg

laterz
ASPHIAX

Laatst bewerkt door een moderator:
Sweet 1 ding verwacht ik wel van jou aan het eind van deze build wil ik minimaal een picture met jou in een trekkie pyjama achter de pc rofl !!

Ps : En als de vormen je te moeilijk worden kun je altijd nog een borg kubus maken :D

Kzie liever seven-of-nine zonder!
LOL!!!

Zo'n dikke cube met extreem veel 8mm tubing strak over de buitenkant!
Is volgens mij al wel eens gedaan (niet dat het dan minder koel is)

Ging eigenlijk sneller dan verwacht.
no7jph.jpg

waar sateh prikkers al niet goed voor zijn !
vrrndu.jpg

2 prikkertjes op de muis buttons !
i4k1hz.jpg

en voila een custom muis!
25ausg3.jpg

nu een nieuw goed geproportioneerd model maken, glasvezel erover en de muis buttons eruit fresen. daar achterop een moertje lijmen, met een prikker verbinden met de button op de printplaat (veertje eroverheen of zo om hem op zn plek te houden) en verven.
klusje voor een regenachtige dag, maar het moet lukken !
Laterz
ASPHIAX

Laatst bewerkt door een moderator:
Kirk: Scotty, gimme all you got, we got to catch those alien bastards !!
Scotty : Captain , this is not the Enterprise, she cant take much more ! SHE's GONNA BLOW !!!
Spock: Logically , A WARP-Core breach is imminent captain.
Kirk : Damn it, better call those guys at logitech again !

30lm3xe.jpg

:fplasma:

Laatst bewerkt:
Wat een build zeg,werkelijk super.:055:

Ik ga dit stap voor stap volgen.

Even het volgende.Koop je polyester niet bij een bouwmarkt,er is daar simpel weg te weinig keus.
Er zijn peeps die er veel verstand van hebben ,zoals deze jongens. Alles op het gebied van kunstharsen, glasvezels, kitten, lijmen en coatings in de webwinkel van Poly-Service.

Ook voor je vragen mag je ze lastig vallen.

Heb ze ff een paar foto's gestuurd en een belletje gegeven. nu duidelijk wat voor spullen ik nodig heb !
top gasten.
thanks man!

2510545400085898743nrAZxn_ph.jpg

Zoals je zit op dit plaatje heeft de diflector dit keer wel een klein soort schild dus ik nee maan dat hij hem ook zo maakt met een soort van fan grill ervoor

Ja er komt een schild voor, ook de vorm van de deflector is anders dan een simpele cirkel. Dus misschien moet ik de enermax vergeten en het schild maken met wat leds er achter. Hij toch net ff wat te klein tov de rest van het schip en een 20cm is veel te groot en kan ik niet kwijt . Ging meer even om een idee te krijgen van het ontwerp. Maar eens even een uurtje aan brainstormen.

*EDIT : eigenlijk had ik ook verwacht dat de led lijnen (bij gebrel aan beter woord) langzaam rond zouden draaien. Eerste keer dat ik een enermax aan had btw. Dat had wel een extra grappig effect gegeven denk ik. Dan lijkt het net alsof de motor echt aan staat. Zkere met het de fan gril ervoor.

Thansk!
ASPHIAX

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
XenoMorpH [Build Log] USS SULACO V2 Gallery & Build Logs 40

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan