Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
je kan ook mdf opbouw en dan met spanstof en glasvezel/hars werken...
Greetz B0B0
zo ie zo raad ik je aan om de delen van je case die draaien om bij je hardware te kunnen komen van polyester te maken ivm stevigheid en het is ook makkelijk te repareren na de tijd
Wat je veel in de auto stoelen ziet is schuim op elkaar gelijmd misschien kun je dat ook met blauw plaat doen ?
Dow Bouwoplossingen in Nederland
paar lagen op elkaar lijmen en in vorm zagen ?
edit: Er zijn ook speciale pur schuimen in de bouw te verkrijgen laat je even voorlichten bij een goede proffesionele bouwmarkt leverencier geen kawei gamma maar echt een raab karcher, nvb vermeulen
Vooral brandwerende pur schuimen zijn massiever qua opbouw.
EN ZOMAAR IN HET WILDE WEG PURREN IS OOK ZWAKKER EN VEEL MEER GAS VORMING IN HET SCHUIM
Je moet dus een soort mal maken waar je inpurt zodat het pur onderdruk expandeerd
dat is wel gewicht dan he ik vindt hem nu al teveel hout gebruiken als hij toch schuim gaat toepassen zou ik een heleboel hout dumpen en alleen een soort skelet gebruiken daarom heen schuim met een polyster afwerkings laag na de tijd als al het frees werk is gedaan.
Dan is hij onverwoestbaar en zo licht mogelijk.
bedoel ook eigenlijk skelet uit hout en dan daaroverspanstof zodat je met poly kan werken
want op de meeste schuim kan je niet polyesteren...
en polyester kan al redelijk sterk zijn na 2 lagen afhankelijk van het gebruikte materiaal en is makkelijk te bewerken
Greetz B0B0
Ik heb door deze mod mijn quest om alle star trek afleveringen te kijken weer eens opgepakt
Tot nu toe heb ik bekeken:
1 star trek the original series
2 star trek the next generation
3 star trek deep space 9 season 1,2,3
4 alle films
Gister dus season 3 afgekeken en ja ik heb met mijn volle verstand de original series bekeken.
LOL, volle verstand daarna zeker weg? ik vind de original serie leuk als hij op scifi channel voorbijkomt maar knaken uit geven om hem echt van voor tot achter te bekijken ...
Heb ook flink wat afleveringen van voyager als research weer gezien. toch wel wat duidelijke afwijkingen gezien in de designs die ik wil aanhouden tov het origineel. zo zijn bijvoorbeeld de blauwe "Dilithium Cooling Intake Manifolds" (geef het maar een naampje) in het original de faser banks.:040:
Vandaag pappa dag en die kleine lligt toch nog uren te maffen dus wilde aan de "Fusilage" beginnen om een beter zicht te krijgen op het gehele ontwerp. PSU berekening laat zien dat ik iig een 500W psu nodig heb. De kleinste die ik kan vinden is 15X16X8,6 cm.
Zou het mogelijk zijn om 2 voedingen van 250W (Pico PSU) te gebruiken? 1 voor het mobo en CPU en de ander voor de Graka dubbele 6 pins voeding (wil er een 6870 in stoppen)
Thansk
ASPHIAX
Zou het mogelijk zijn om 2 voedingen van 250W (Pico PSU) te gebruiken? 1 voor het mobo en CPU en de ander voor de Graka dubbele 6 pins voeding (wil er een 6870 in stoppen)
Onderwerp starter | Titel | Forum | Reacties | Datum |
---|---|---|---|---|
[Build Log] USS SULACO V2 | Gallery & Build Logs | 40 |