• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

TNT vs GLS

Welke bezorger heeft jouw voorkeur?

• Totaal aantal stemmers
    161
hey ik wou eigenlijk even kijken of ik een fotootje van GLS Stein (depot zuid limburg) kon laten zien kantoor ziet eruit als een zwijnenstal lekkages aan alle kanten en alles stort zowat in.

maar heb iets beters gevonden:D

GLS Stein @ Hyves!:p

Jawel!

En daar vond ik deze jongen:
N i m a l .... Profiel - hyves.nl

die heeft mij eergisteren nog geholpen maar check z'n filmpjes eens:S:D

Ook big LOL @ moderne lopende band 1:30

Ik mag hopen dat ze met legen dozen aan het smijten zijn, anders is het echt slecht.
Filmpje downloaden en als bijlage naar GLS sturen.

Zo zie je maar weer, als je niet voor een vak leert.....

Vet stoer trouwens ook, met iemand anders eigendom gaan smijten..

Ben blij met Freddy's packaging skills altijd als ik naar het depot moet om iets op te halen zie je die busjes staan en de pakketjes zo vanuit de loods 2 meter lager paar meter die busjes vliegen zo'n beetje als ze daar demonstreren met die moderne lopende band

Het ergste aan dat filmpje vind ik nog dat ik slecht 1 overall (ketel pak) zie, en daar zit niemand in ...
Het boeit ze dus blijkbaar geen ene meter dat ze nu met mogelijk delicate dingen lopen te gooien !!
Ze wekken een "Joepie, storing !!" indruk. Het had er moeten wemelen van de monteurs.

Natuurlijk moeten ze zien dat ze het werk aan kant krijgen anders loopt het ook spaak omdat de
aanvoer wel door gaat en ze waarschijnlijk te weinig ruimte hebben om alles een dag stop te leggen.
Maar ga dan wel een beetje serieus met de spullen om !!
Niet iedereen kan zo goed inpakken als Freddy ;)

Een maat van me heeft via TNT eens een equalizer (audio) over de post gehad waar alleen een
vuilniszak omheen zat. Die is schade vrij aangekomen.

Dit verklaart waarom standaard alle dozen die via gls naar me zijn verzonden beschadigd aan kwamen.
Als dit de maat is waarmee gewerkt wordt door GLS dan schieten worden me te kort.

Omdat ik bijna een jaar bij TNT heb gewerkt in de transport, aanlever - ophaal van post bij bedrijven en vanaf de distributie centra`s, degene die slordig met pakketten omgaat wordt er op staande voet eruit geschopt en heb het meegemaakt dat dit inderdaad werdt gedaan met uitzendkrachten en 1 maal met een vaste, die kon direct naar huis en morgen bij management op het matje komen

ongelovelijk...

Directe link naar het filmpje: http://blackaveli046.hyves.nl/album/29043873/at_GLS/PaCQp4EL/video/435502967/0/TU3w/

dit is dus de standaard, nog een filmpje: http://blackaveli046.hyves.nl/album/29043873/at_GLS/PaCQp4EL/video/435502967/0/TU3w/#media=0.656218749.SFxx&__state__=3

Hmm, ik heb nog geen problemen gehad met GLS, maar dit is toch wel echt debiel. Als je dat soort aso's voor je bedrijf laat werken dan doe je toch iets fout. Ik zeg niet dat GLS uit alleen maar van dat soort gasten bestaat, maar dit blijft fout.

Tis met TNT gegaan, zie hier voor alle contactgegevens TNT:
http://www.tntpostpakketservice.nl/nl/site/contact/

We hadden gehoopt dat je blij verrast zou zijn dat we de kasten eerder binnen hadden en naar je kon verzenden, krijg je dit :(
Hopelijk blijven ze niet al te lang prutsen :(

Was er ook super blij mij dat je hem zo snel had verzonden en had de kast al donderdag/vrijdag moeten hebben.
Dit is natuurlijk niet de schuld van Highflow of jou (freddy), maar puur TNT!

Wel bedankt voor je sneller verzending! alleen beetje jammer dat TNT het dan weer verkloot..(sorry voor het taalgebruik..)

Hopelijk komt hij onbeschadigd binnen. Heb je vandaag nog wel kunnen bellen met TNT?

Nee, want we belde om 17:35 toen kregen we zo bandje,dat ze om 17:30 sluiten en als we nog vragen hadden morgen kunnen bellen tussen 8 en 17:30. Dus dat word straks even bellen als ik weer uitschool ben.

Nog steeds is er niks veranderd aan de track en trace, hij staat nog steeds op hetzelfde als vorige week donderdag..:(

*edit*

Denet gebeld naar TNT, achterlijk dat het €0.45 Cent per minuut kost, maar dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn.

Eerst krijg je 2 minuten lang gel*l over aanbiedingen en grabbel prijzen met je track en trace code.

Daarna krijg ik een vrouw aan de lijn, het verhaal uitgelegd met de vraag waar mijn pakketje was,wat er aan de hand was en hoelang het nog ging duren.

Op geen één van deze vragen kon de vrouw antwoord geven en zij kon mij alleen vertellen dat het pakketje nog in sorteercentrum was, maar dat kan ik zelf ook wel zien op mijn track en trace..

beetje jammer van TNT.:(

Laatst bewerkt:
Ja, dat ken ik. De klantenservice van TNT is helaas niet echt perfect. Wij hadden eens een pakje hier laten bezorgen dat uiteindelijk bij het verkeerde adres bezorgd werd. Gelukkig hadden we een idee waar het pakketje wel bezorgd was, anders hadden we waarschijnlijk een paar weken moeten wachten voor TNT had uitgezocht waar het pakketje bezorgd was. Als met al geen lekkere aanvaring met hun klantenservice ;).

Gewoon weer bellen en als je weer zo'n muts krijgt (die het niet goed uit kan leggen) vragen naar een persoon die dit wel kan. Zij zijn betaald voor hun diensten, waardoor jij recht hebt op een dienst.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan