@hierboven: en de quote klopt niet
.
Verder wil ik ook wel vuil spuien over GLS:
1e keer, pakketje uit duitsland -> terug gestuurd na 3 keer 'aangeboden' te zijn. op de aangegeven dagen van de track & trace was er heel de dag iemand thuis, er zat ook geen briefje in de bus of wat dan ook. Kon het pakketje 50Km!! verderop komen ophalen uit 1 van hun pakhuizen WTF? Pakketje is uiteindelijk terug gegaan naar Duitsland omdat het 'niet afgeleverd' kon worden, terwijl er telefonisch beloofd was dat het nog een keer aangeboden zou worden bij mij thuis.
2e keer was met Freddy, ging ook al fout geen briefje in de bus maar wel een 'aflever poging' gelukkig is dit gewoon goed opgelost door Freddy.
3e keer, weer een pakketje uit Duitsland is omdat ik er geen erg in had ook weer met GLS verzonden. Lag een briefje in de bus waar op stond dat het afgeleverd was bij de buren, ben het gaan vragen was niks afgeleverd. Gebeld naar GLS 'dat heeft de bezorger verkeerd aangekruist je kan het af komen halen in Rotterdam', min of meer geeist dat ze nog een 2e afleverpoging zouden doen en het nu wel bij de buren zouden droppen omdat die gewoon heel de dag thuis zijn. Is gelukkig goed gegaan, maar echt NOOIT meer GLS voor mij in de stad mag het mss vaak goed gaan als je in een dorp woont is het echt een ramp.