Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Oeh, dat ziet er zeer mooi uit. Hebben ze die houder ook in een 240? En het geeft mij ook wat ideetjes. Jullie zijn slecht voor mij hier. Het begint toch te kriebelen om ook wat te gaan doen met waterkoeling, en ik heb al wat plannen, maar voorlopig moet ik eerst maar eens gaan sparen voor mijn vakantie. :003:
Oeh, dat ziet er zeer mooi uit. Hebben ze die houder ook in een 240? En het geeft mij ook wat ideetjes. Jullie zijn slecht voor mij hier. Het begint toch te kriebelen om ook wat te gaan doen met waterkoeling, en ik heb al wat plannen, maar voorlopig moet ik eerst maar eens gaan sparen voor mijn vakantie. :003:
Nee, vincent heeft bij een groothandel een groot aantal klemmen gehaald, en ik heb het idee dat hij ze nooit allemaal nodig heeft, dus daarom wil ik er wat overnemen voor mijn eigen build aangezien ik daar ook alle kabels los sleeve :033:
en het scheeld mijn dan weer de duurdere kosten van verzenden vanaf MDPC-x