thiesggb New member 4 juli 2012 #21 @ Xargeant.... Ik zal me er eens wat in verdiepen hoe Sandybridge nou werkt want hij moet volgens mij wel hard kunnen met mijn koelsetup. Binnenkort maar eens ff voor gaan zitten en wat proberen.
@ Xargeant.... Ik zal me er eens wat in verdiepen hoe Sandybridge nou werkt want hij moet volgens mij wel hard kunnen met mijn koelsetup. Binnenkort maar eens ff voor gaan zitten en wat proberen.
thiesggb New member 18 juli 2012 #22 Asus heeft een leuk progje in de AI Suite II zitten, de Asus TurboV EVO, met een druk op de knop klokt die hem zelf over naar een stabiele overclock. Ik weet het hahahhaa, dit is echt overclocken voor dummies, maar ik heb er nog geen tijd ingestoken om het via de bios uit te vogelen 4,8 Ghz leuke overclock maar uiteraard ga ik voor +5Ghz als ik snap wat ik er aan moet veranderen.
Asus heeft een leuk progje in de AI Suite II zitten, de Asus TurboV EVO, met een druk op de knop klokt die hem zelf over naar een stabiele overclock. Ik weet het hahahhaa, dit is echt overclocken voor dummies, maar ik heb er nog geen tijd ingestoken om het via de bios uit te vogelen 4,8 Ghz leuke overclock maar uiteraard ga ik voor +5Ghz als ik snap wat ik er aan moet veranderen.