Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
games die we samen kunnen gaan spelen op die lan party
voor en na de compo`s (niet de oor spronkelijke games die ze daar spelen dis aleen als eigen groep) call of duty 4 ver 1.7 flatout 2 (heb ik voor de mensen die hem niet hebben heb ik wel voor julie) half life 2 deathmatch NFS underground 2 (heb ik ook voor de mensen wel eigen key zoeken) unreal 3 (heb ik ook voor de mensen wel eigen key zoeken en als tip al vast alle nieuwe instal update downloaden voor nieuwe game play en map`s voor de party en pas installeren na dat je de game van me heb ontvangen op de lan party) grid (heb ik ook voor de mensen) halo 2 (heb ik ook voor de mensen) crysis of crysis warhead mode deathmatch (heb ik ook voor de mensen eigen key vinden)
css speel ik niet heb de eigelijk 1 voor lul gekocht toen bij de energy lan vind der geen zak aan en als je het speel zijn de mede/tegen speler`s no lifer`s
css speel ik niet heb de eigelijk 1 voor lul gekocht toen bij de energy lan vind der geen zak aan en als je het speel zijn de mede/tegen speler`s no lifer`s
Ik mis een paar belangrijke personen in de lijst die mee gaan. Ik hoop van harte dat die personen echt mee gaan. De andere mensen hoeven dit niet te snappen, de gene die ik bedoel begrijpen het wel
En voor de rest. Kom dames en heren!! Wie gaat er mee. Hoe meer zielen hoe meer vreugd !!