• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[LAN] Energy lan 2009 powered by Highflow!

Mike

Junior Member
header.jpg

Energy lan version 2
Datum: 20, 21, 22 Februari 2009
Locatie: Tennis & Evenementen hal Doetinchem
Seats: 200
Kosten: Vooraf € 32,50- Aan de deur € 38,50
Your Hosting > Domeinregistratie, Webhosting & Domeinnaam Registreren

Energy lan?
Energy lan is dé grootste lan party van Gelderland gehouden in de evenementen hal Doetinchem met ruim 200 plaatsen. Energy lan is meer dan een lan party; live casemodding, overclocking, stands, shops, activiteiten en nog veel meer kan je vinden op deze lanparty. Een relax & lounge area met diverse spelcomputers en tafelvoetbal is er deze keer ook bij. Daarnaast is er elke avond een avondshow waarbij leuke prijzen te winnen zijn. Op energy lan zijn behalve officiele compo’s ook zogenaamde fun compo’s. Energy lan heeft 4 competitie's bekendgemaakt. Er komen nog meer competities bij, maar deze kan jij kiezen!!!

Okee, leuk, wanneer enz
Energy lan word gehouden in de tennis & evenementen hal Doetinchem. Energy lan word gehouden op 20, 21, 22 Februari 2009. De entree voor energy lan bedraagt € 32,50,- Je kunt je inschrijven op de

Energy lan website.

Maak kans op een Golden ticket! De golden ticket geeft je gratis toegang tot energy lan inclusief ontbijt & diner. Je hoeft je alleen maar in te schrijven in de maand oktober!

Wat krijg ik voor het geld?
- Een zeer goed en stabiel netwerk
- Een stabiele stroomvoorziening
- Een aparte plaats voor servers (BYOS)
- Live casemodding
- Bouweenpc.nl Modding Trophy Contest
- Een casemodding dark tunnel
- Live overclocken
- Een ruime parkeerplaats met bewaking
- Een relax & lounge area
- Veel beamer schermen waar ook jij je filmpjes op kan afdraaien
- Een luxe catering met buffet service
- Leuke compo's en fun compo's
- Shops
- Veel stands waaronder Coolermaster, SteelSeries, Gigabyte, Powerball en meer.
- De energy lan live show met veel leuke prijzen
- Mogelijkheid om als clan bij elkaar te zitten
- Een goede toegankelijkheid voor rolstoel gebruikers
- En veel meer leuke dingen
Bezoek de energy lan website voor meer informatie.

Stands
Op energy lan zullen veel stands zijn. Waaronder ook Highflow & Completer.nl De shops op energy lan zullen highflow en completer zijn. Maar ook Coolermaster, Transcend, SteelSeries, azerty en vele anderen zullen een stand hebben. Op energy lan is dus een mini beurs met veel stands.

2_1222886680.jpg
Bouweenpc.nl in action!
Ook dit jaar zijn wij van Bouweenpc.nl weer van de partij en dit keer pakken we alles groter aan dan bij de vorige editie. Deze keer hebben we een grote stand met een heuze dark tunnel!

• Live casemodding
Ook dit jaar gaan we met een klein team modders weer een behuizing onder handen nemen. In 3 dagen tijd toveren we een behuizing om tot een sterk staaltje vakmanschap met een hoge dosis creativiteit. Aan deze live casemodding act plakken we ook nog een lucratieve wedstrijd. Als jij kan raden voor hoeveel geld we er doorheen jagen om deze casemod te maken, dan maak je kans op mooie prijzen!

• BEP Modding trophy Contest
De finale van de BEP Modding Trophy Contest zal op energy lan plaats vinden. In een speciale dark tunnel zullen de mooiste casemods te vinden zijn en kan jij stemmen op wie de mooiste heeft gemaakt. Aan het einde van Energylan wordt bekendgemaakt wie op welke plaats is geeindigd.

• BEP leden wedstrijd
Speciaal voor Energylan houden we nóg een wedstrijd, we houden maar niet op met prijzen uitdelen! Ben jij van de partij op Energylan en ben je al lid van BEP of ga je je nog inschrijven? Dan maak je nog een keer kans op prijzen. Tijdens Energylan houden we een prijsvraag waarvan mensen via onze website kunnen meedingen naar prijzen.

Sponsors:
Natuurlijk mogen die ook niet ontbreken! Energy lan trekt elkaar jaar veel sponsors. Sponsors staan met een eigen stand op energy lan. Coolermaster zal een grote stand hebben. Maar ook SteelSeries & Powerball zijn van de partij. Ook zal Gigabyte een stand hebben en er komen nog veel meer leuke stands bij. Energy lan heeft grote sponsors waaronder: Coolermaster, Gigabyte, Lian li, NZXT, Transcend en veel meer. Bezoek energylan.nl en bekijk alle sponsors van Energy lan.

Waar ligt 'Doetinchem' precies?
Doetinchem is het centrum van de Achterhoek. Doetinchem ligt op een kruispunt van wegen. De Oude IJssel, de snelweg (A18) en de spoorlijn (Arnhem - Winterswijk) zijn belangrijke verkeersaders. Doetinchem
moet als centrum van de Achterhoek, zowel voor de auto als voor het openbaar vervoer, goed bereikbaar blijven. Daarom is er één openbaarvervoersknooppunt aan de Terborgseweg.

Het adres:
Tennis & Evenementen hal Doetinchem
Sportweg 9
7006GJ Doetinchem

MSN Support!
Heb je een vraag waar ze in dit topic geen raad mee weten, wil je de stand van zaken horen of gewoon even lekker chatten? Vanaf nu zal de organisatie van Energylan ook MSN Support geven! Voeg dus het

adres support [at] energylan [dot] nl toe aan je MSN lijst!

NRG Webshop!
Het is nu ook mogelijk om je eigen Energylan kledij en gadgets te kopen! Van T-shirts, tassen tot zelfs boxenshorts! Dit is natuurlijk pas het begin, want de loop van de tijd gaat dit uitgebreid worden met meer

producten! Veel shop-plezier!

Impressie NRG V1.0
Voor een kleine impressie van de sfeer op de vorige energylan kan je de NRG special bekijken: klik!

2_1199712996.jpg


2_1199713095.jpg


2_1199712579.jpg


2_1199712843.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
We hebben op de Lan een stand, we zijn nog in overleg wat we daar gaan verkopen.

De planning is wel om het beperkt te houden en wat we aanbieden, tegen "beurs" prijzen :)

Heb je een suggestie?
Post het hier!

Ook andere vragen m.b.t. energy lan kan hier gepost worden.
 
Cooool!!! Hier ga ik heen man! Dit ligt zo dicht bij voor mij, hoef enkel even opgehaald te worden!

Ik post dit ff bij mijn clan! Ik kopier de tekst met bronvermelding!
 
Er wordt gebruik gemaakt van dcc ++.
Alle informatie over dcc++ is tijdens de lan party te vinden op het intranet.

Win de Golden Ticket !
T/m 1 Januari 2009 hebben wij een golden ticket actie. Wanneer jij een inschrijving doet voor energy lan 2009. Dan maak jij kans op de golden ticket. De golden ticket geeft je gratis toegang tot energy lan inclusief ontbijt & diner. Het enigste was je hoeft te doen is in te schrijven. Schrijf je dus zo snel mogelijk in voor energy lan 2009 !
 
Er wordt gebruik gemaakt van dcc ++.
Alle informatie over dcc++ is tijdens de lan party te vinden op het intranet.

Win de Golden Ticket !
T/m 1 Januari 2009 hebben wij een golden ticket actie. Wanneer jij een inschrijving doet voor energy lan 2009. Dan maak jij kans op de golden ticket. De golden ticket geeft je gratis toegang tot energy lan inclusief ontbijt & diner. Het enigste was je hoeft te doen is in te schrijven. Schrijf je dus zo snel mogelijk in voor energy lan 2009 !

co0l :)

downloaden4life!!!

ik weet al hoe dc werkt :)
heb het al eens gebruikt bij nwd '08 :)
 
Yup, vooral de muziekbestanden en films zijn omvangrijk.
Het is alleen jammer dat sommige films alleen de ondertiteling bevatten en niet de film grrrr :011:

Ik ben nu druk bezig om grote bestanden te verplaatsen naar een partitie waar nog wel meer ruimte is.

80 Gb is in verhouding duur.

Een 500 Gb zit tegen de 90 aan meen ik. Een losse externe behuizing zit rond de 25 euro, dus als je er nog een hdd los hebt liggen is dat vaak goedkoper.
 
Hahaha zorg je dan wel voor voldoende ruimte You hao?

Ik had ongeveer 500 Gb aan vrije ruimte gereserveerd, maar ik ben nu al bijna vol.

haha, nee ik heb maar 450 GB aan ruimte..
tis niet echt wat je noemt dat je echt véél dingen kan downloaden, maar ik download dan enkel games, en films, en aan het eind van de lan-party is écht heel mijn hardeschijf vol, dan zegt mijn systeem op een gegeven moment dat ik ruimte moet gaan vrijmaken op c-schijf -.-.

maar ik zie wel wat ik tegenkom :)
 
We hopen natuurlijk dat iedereen op Energy LAN aanwezig zal zijn. En we zullen zorgen dat er genoeg te leechen valt dat ook 1tb zo vol is. En als je niet zorg vuldig te werk gaat met leechen. Dan is je tb schijf in een paar minuten vol. Want op energy lan zal een full gigabit netwerk liggen. Dus ook geen 100 mbit switchtjes. Alleen maar gigabit. Voor de speciale kenners. We gaan gebruik maken van trunking. We zullen 2 cat 6e kabels vanaf de backbone naar elke switch leggen. De belangrijkste servers zullen direct met trunking aan de backbone zitten. Verder zit er direct een server switch aan de backbone.

Samengevat is dit een super snel netwerk! En een filmpje van een paar gb heb je binnen een paar seconden binnen!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Source Wat er verbetered kan worden aan Energy Lan Gaming 21
Freddy Live @ Energy Lan Gaming 144
Wouter Wie gaat er mee naar Energy lan? Gaming 646
Freddy Tweakers.net Lan Party? Tweakers Gaming Live Lan Party 19
C Ranked LAN 4 Nijverdal (17 t/m 19 Feb 2017) Lan Party 0
Aequitis StrikeZero's LAN BOX Gallery & Build Logs 8
gerjanlubbers Foto's Reality 14 LAN Lan Party 5
gerjanlubbers Pink Phantom V2 (Reality Lan) Gallery & Build Logs 22
A [LAN-party] TheGeneration Part 3 18-19-20 oktober 2013 Lan Party 0
K Volwaardige 5,25" bay voor Lan Gear Da Box Cases en Modding 1
M [Lan-Party] The Party 11 Lan Party 100
A [LAN-party] TheGeneration part 2 23-24-25 november 2012 Lan Party 2
M Lan-Party en..... Algemene Discussies 6
thiesggb Thieske's Mini-Lan-Bak krijgt waterkoeling Gallery & Build Logs 21
Verderf TTG 4 LAN : Reboot! Lan Party 2
thiesggb LAN GEAR DA BOX update HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
D LAN PARTY ZEELAND 4th Edition Lan Party 0
D Lan Party Zeeland 4th Edition komt er aan ! Gaming 0
Joren LAN/Meeting Noord Nederland Lan Party 17
W hulp gezocht bij het maken van een Highflow lan Lan Party 22
W Lan Party/Meeting in Vroomshoop Lan Party 11
V Unity II LAN-party 20-21-22 Mei 2011 Lan Party 2
Blackruby Dual LAN; wat is het nut? Hardware & Software 6
D Lan Party Zeeland 3rd Edition !? Lan Party 1
W Lan Party in Vroomshoop Lan Party 16
dark viper zwolle [CANCELLED] black lagoon mini lan pctje Verkocht 9
D Lan Party Zeeland vernieuwd! Check snel! Lan Party 6
E Eternity-LAN 18 december 2010 Lan Party 8
F lan party voor only highflow :D Algemene Discussies 48
soppy Lan Cool Cases en Modding 11
w4rlock Lan Gear Da Box 100 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Wouter Welke Games Gaan We Spelen Op De Lan? Lan Party 13
C [LAN] Ranked Lan 3, 26 t/m 28 februari 2010 Lan Party 0
Xtrafresh TTG-LAN: The second encounter. 22-24 Jan 2010 Hilversum: 70 MAN Lan Party 52
Wouter Wat moet je mee nemen voor lan party. Check het hier! Lan Party 78
V Lan Party organiseren, DHCP server nodig? Hardware & Software 6
Wouter The Reality IX - Lan-Party Lan Party 79
Killerbee [LAN] LAN-Macht 19 t/m 21 juni *!GRATIS!* Lan Party 120
W [LAN] WittebolX Gaming Lan V1 Gaming 16
Killerbee Lan organiseren? Gaming 72
Wouter Lijstje wat jij mee neemt naar lan. Gaming 19
stravinski wie heeft er zin om deel te nemen aan Times-lan? Gaming 4
A Lan party: Lanfanatics Schipluiden 25-04-08 tm 27-04-08 Gaming 4
Freddy LAN-Parties! Gaming 76
Sw333t [INACTIVE] VOLTCRAFT Energy Check 3000 Verkocht 10
S Kinetic Energy Recovery System (KERS) Nieuws en Sport 18

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan