Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
dat het overpriced is klopt gewoon, sleeving kost bij de groothandel echt een paar cent en dan heb ik het over goede kwaliteit. Dat resellers 1,49 vragen is weer iets anders.
dat het overpriced is klopt gewoon, sleeving kost bij de groothandel echt een paar cent en dan heb ik het over goede kwaliteit. Dat resellers 1,49 vragen is weer iets anders.
dat hij het zelf maakt weet ik omdat ik veel contact met hem heb via mail
verder vind ik 79 cent niks voor iets van die kwaliteit ik persoonlijk betaal graag een paar cent meer voor kwaliteit producten
Als je Flythe zijn post kijkt (onderste link), zie je een iets meer close-up foto.
Dan nog is het natuurlijk appels en peren vergelijken, een studio-foto met een Nikon D40 vs een snel kiekje met een Kodak C875 EasyShare
Hij zegt het zelf ook:
Over de kwaliteit valt ook zeker niet te twisten, de sleeving van MDPC-X behoort tot de beste.
De echte "die hards", die bestellen zoiezo al bij MDPC-X
Voor mensen met een minder groot budget, zijn ook prima af met goede merkloze sleevings.
Wat voor een sleeving wordt er gebruikt op de standaard gesleevede PCI-E, 24pin, 8pin etc kabels die je verkoopt in de shop Freddy? is dat mooi dicht geweven, of is het AC Ryan kwaliteit?
Die zijn van NZXT en kwaliteit is wel beter dan van AC Ryan als ik de foto's bekijk.
We krijgen die overigens morgen op voorraad, dan kan ik het beter bekijken