• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

TechFlex Sleeving

Welke maat heb je nodig?


  • Totaal aantal stemmers
    17

Source

Mr. Grillmeister
TechFlex Sleeving + HeatShrink

Ik dacht, ik doe het anders :)

Kijken waar vraag naar is en misschien kan jij (Freddy) zo overwegen (op basis van Animo) of het haalbaar is om een spool te bestellen van 1000 Feet (300Meter).

Want hé, voor $0,10 per 30cm Sleeve (1/8") is het wel heel goedkoop :D (excl. transploft & restocking + winst voor HighFlow dan)

------

Post even welke maten je wilt hebben en welke types

TechFlex Flexo PET
TechFlex Clean Cut
TechFlex Nylon Monofilament
TechFlex Chrome XC

------

1/8" ø = 3.175 mm ø
1/4" ø = 6.35 mm ø
3/8" ø = 9.525 mm ø
1/2" ø = 12.7 mm ø
3/4" ø = 19.05 mm ø
1/1" ø = 25.4 mm ø

Heb een tabel gemaakt met kosten/Foot en kosten/Spool, bijgevoegd als .ZIP (= Excel Document).
Met prijzen, maten, links (klik product naam) en omrekeningen Inch/mm.
Zie hieronder de gewone Screenshot:

TechFlexSheet.png

& Damn, dat duurde lang om te maken :033:
Prijzen zijn van CO.com en kunnen op elk moment gewijzigd worden, ze dienen hier als voorbeeld.

-----------------------------------------------------------------------------

Hier die van HeatShrinks:

2:1 HeatShrink
3:1 HeatShrink

HeatshrinkSheet.png

Die dingen kosten ook geen hol meer op een spool, 15 meter voor $22,- á 1/8", je hebt iets van 1½ cm nodig per kabeleindje :O .. Dat is 1000 Kabeltjes XD


-----------------------------------------------------------------------------

Ik raad ook aan om een Tie Wrap te gebruiken aan elk einde, deze strak aan te trekken en hierover de Heatshrink.
Hierdoor heb je minder (lees: geen) kans dat de Sleeve, ondanks de Heatshrink, los komt. (De betere voedingsmerken gebruiken doen dit ook bij hun gesleevede kabels)

Highflow heeft zwarte en doorzichtige Tie Wraps in de winkel, die al voor een kleine €0,50 per 10 gaan.

@Freddy, mocht het er van komen dat je Sleeves (in een spool?) gaat bestellen, is dit misschien ook een leuke toevoeging aan de shop:

cable-ties_rainbow.jpg
 

Bijlagen

  • TechFlex Sheet.zip
    91,4 KB · Weergaven: 3
  • flexo-pet-colorbar.jpg
    flexo-pet-colorbar.jpg
    19,9 KB · Weergaven: 13
  • Heatshrink Sheet.zip
    181,2 KB · Weergaven: 1
Laatst bewerkt:
Uitstekend initiatief... ik ga even opmeten wat ik nodig heb en kom dan met mijn lijstje. Ik neem aan dat zwart toch wel de voorkomende kleur gaat worden dus dan kan ik mooi met iemand mee bestellen.

Goed werk Meneer Source :icon_mrgreen:
 
Zal er ook wel één voor Heatshrinks maken, grootte voor en grootte na het opwarmen.

@ Freddy, is het trouwens haalbaar, met genoeg animo, om zo'n Spool (of Mini-Spool) te kopen?
Geen idee wat de prijzen zijn als je bij TechFlex Germany koopt oid.

Anders gewoon uit USA laten komen, wachten op een dag dat Dollar weer wat lager staat en grote order maken, spul weegt toch niets, verzenden zal opzich meevallen :074:
Lijkt me, dat je na bestellen en verzenden vanuit USA en het bijtellen van de winst, nog steeds goedkoper bent dan Duitserland. En denk dat mensen liever in NL bestellen dan uit USA moeten halen of uit DE.
 
ik heb op 1/8 en Flexo Nylon Monofilament gestemt omdat ik het heel mooi vind die dichte structuur van de sleeving en 1/8 omdat je het over fan kabels mobo kabels (en vast nog wel meer doet)
op het moment niet nodig omdat ik nu nog "effe" niet wil gaan sleeven maar over een tijdje waarschijnlijk wel :)
 
Als ik mijn sleeving ga kopen wordt het sowieso carbon look, alleen weet ik nog niet hoeveel meter ik van welke doorsnee moet hebben omdat ik nog niets van nieuwe onderdelen in huis heb ;)
 
Gaat dit ooit nog een keer door? Ik zou ook was sleeves bestellen, maar het verzenden is nogal duur..

of weet iemand toevallig een andere plek waar je mooie sleeves/heatshrink kan halen? ik heb witte nodig..
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Stephan---pro TechFlex Flexo F6 sleeve HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
pilotter Vraagje over fans kabels custom sleeving HighFlow Forum 4
P zelf cable sleeving Cases en Modding 1
S Sleeving cables Cases en Modding 6
Freddy Cablemod AIO Sleeving kits en Addressable LED strips HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Skozaa Betreft: Cable Sleeving Cases en Modding 4
AQuAKiNG E22 Teleios Premium Sleeving HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
AQuAKiNG Gezocht: Sleeving dienst Gevonden 12
J sleeving en cabelmanagement Cases en Modding 1
G Corsair ax760i, cable sleeving Cases en Modding 0
C sleeving. Cases en Modding 1
F Krimpkous sleeving Cases en Modding 6
Viepert [IN-ACTIVE] Koeling, sleeving etc Verkocht 3
k.3nny [GEZOCHT]20m zwarte sleeving Gevonden 0
H [GESLOTEN] Kabels sleeven / cable sleeving aangeboden voor vieding en overige Verkocht 20
U Advies omtrent fancontroller en sleeving Cases en Modding 4
k.3nny [INACTIVE] Antivibe rubbers, LIANLI Baycovers/fangrills, sleeving. Verkocht 5
W Sleeving tool kit Lamptron of Sunbeam? Cases en Modding 7
R Sleeving PSU Vraag, Tips, suggesties? Cases en Modding 2
Sw333t [FANS] 2x San Ace fans met MDPC-X sleeving Verkocht 6
Wouter Vraagje over sleeving. Cases en Modding 7
Mobomonster Sleeving - kwaliteitsverschillen Cases en Modding 19
Mobomonster Vinyl Dye ipv sleeving Cases en Modding 11
B Mod/Smart sleeving kits HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M MDPC-X sleeving HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Thierry Sleeving tools HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
RRPhantom A.C. Ryan Sleeving+Tools HighFlow Product Suggesties en Nieuws 27
S Sleeving en Heatshrinks HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Source Zelf kabels maken en Sleeving Guide (SATA / Fan Cable / ATX / GPU etc.) Handleidingen en Installatie Tips 78
Source Sleeving Guide (Molex / 24PIN / 4+8PIN / Etc.) Cases en Modding 123
X Carbon Fiber Sleeving HighFlow Product Suggesties en Nieuws 18
ZwerverRoodbaard Sleeving HighFlow Product Suggesties en Nieuws 51
Wouter Sleevs/sleeving voor kabels. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan