• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Sleeving

ZwerverRoodbaard

Bred veur de kop
Een goedenmorgen Freddy,

Ik zat gisterenavond mijn ATX verloop kabel te sleeven tot dat ik er achter kwam dat ik de hele kabel niet ging redden met het sleeve wat ik nog had. Nu vroeg ik me dus af of jij ergens fatsoenlijke sleeving, en krimpkousen (kleur zwart) vandaan kan halen?

Ik heb al een beetje op XS lopen kijken maar daar word je ook niet veel wijzer van, misschien heb jij een idee om een mooi gesleevde ATX kabel te krijgen net zoals de jongens het op XS doen. Zat er wel aan te denken om misschien bij MDPX wat te halen maar dat is A best duur en B in Duitsland :(

Hopelijk weet jij wat hier op te vinden.

Gr,
Chris
 
Laatst bewerkt:
Normaal had AC RYAN de zwarte sleeves en krimpkousen.
Maar die hebben ze uit hun assortiment gegooid :(

Enkele tussen leverancieren hebben nog wel enkele meters zwarte sleeve en krimpkousen liggen.

Wat moeten de formaten zijn in mm?
 
3,3 mm en dan moet ik nog 18 stuk van 30 cm :p

Dus reken maar voor mij zelf al voor 5,4m van 3.3 mm. De rest heb ik nog wel liggen :) Rond dus maar af op 6 m maar hoeveel moet dat dan kosten?

Verders dan nog een stukje krimpkousen voor 3.3 mm.

EDIT: Ik zie trouwens wel dat ze bij Performance-PCs.com wel weer een boel mooie sleeving hebben :) volgens mij ook hoogwaardiger en zeker goedkoper dan AC Ryan.

EDIT II: Weet iemand trouwens waar je van die "hot knifes" kunt kopen om de sleeving mooi recht en zonder los te rafelen kunt kopen?
 
Laatst bewerkt:
ZwerverRoodbaardNL
Je kunt ook bij plaatselijke electronica(onderdelen)/audio(auto)apparatuur/radiobeurs winkels kijken.
Ik heb in Breda z'n winkel gevonden, ze hebben verschillende maten sleeving (maar hellaas geen 3mm) en krimpkouzen en verkopen per meter - echt niet duur.
Ik had ook setje van ACRyan gehad maar de kleinste maat was snelst op. Ik vond dat de kleinste krimpkouzen die bij dat setje zitten ook een beetje te grot zijn voor b.v. 3mm.
 
Ik denk ook dat je daar het beste de sleeves kan halen.

Mocht het niet lukken, kan ik zwarte sleeves bestellen.
Kleinste is 4mm.
6M gaat ongeveer 7 euro kosten.

Kleinste heatshrink is 3mm (een stapje groter is 6mm)
Ongeveer 70 cent per meter.

Of een zwarte sleeve kit van "Kgear":
Features:

• Black color sleeving
• Reduces mess and clutter inside you case
• Protects cables and wires
• Reduces heat by improving overall airflow
Contents:
• 10ft. - 1/8" sleeving
• 10ft. - 1/4" sleeving
• 5ft. - 3/8" sleeving
• 5ft. - 1/2" sleeving
• 10pcs - tie wraps
• 1ft. - 9mm Heatshrink tubing
• 1ft. - 20mm Heatshrink tubing
• 6in. - 25mm Heatshrink tubing
7,95 euro voor zo'n kit.
 
bij de electronicaboer kan je idd meestal wel krimpkous krijgen en nog in diverse maten ook, ik heb zelf ooit 2x AC Ryan zwarte kits besteld, alleen niet bij HighFlow want die bestond toen nog niet ;)
Freddy waarom heb je de zwarte kits niet?
Ik heb het helemaal gehad met dat UV spul, tegenwoordig ben ik meer van het zwart met blue leds :)
 
Precies volgens mij trekt AC Ryan zich een beetje terug uit die markt :)

Aan de ene kant goed want kwaliteit was dat niet, ik heb nu een zaakje gevonden waar ze TechFlex Clean Cut verkopen. Dat is echt goed spul als ik het zo moet geloven en dat ik het zie :D.
 
Freddy kun je niet gewoon aan het professionele grei komen zoals Techflex of iets dergelijks?

Zoiets als dit? Ik zelf zou wel interesse hebben in de cleancut serie, ik probeerde al wat bij Niehoff te bestellen maar dat gaat ook niet zoals gewenst :S brakke site hebben ze daar.

Deze producten zijn volgens mij ook veel goedkoper dan van die standaard dingetjes van AC Ryan en kwaliteit is ook nog eens hoger. Zo te zien hebben ze ook witte sleeving ;) kijk maar is op de site van Techflex. Dat was volgens mij een vraag van maomanna.
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
pilotter Vraagje over fans kabels custom sleeving HighFlow Forum 4
P zelf cable sleeving Cases en Modding 1
S Sleeving cables Cases en Modding 6
Freddy Cablemod AIO Sleeving kits en Addressable LED strips HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Skozaa Betreft: Cable Sleeving Cases en Modding 4
AQuAKiNG E22 Teleios Premium Sleeving HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
AQuAKiNG Gezocht: Sleeving dienst Gevonden 12
J sleeving en cabelmanagement Cases en Modding 1
G Corsair ax760i, cable sleeving Cases en Modding 0
C sleeving. Cases en Modding 1
F Krimpkous sleeving Cases en Modding 6
Viepert [IN-ACTIVE] Koeling, sleeving etc Verkocht 3
k.3nny [GEZOCHT]20m zwarte sleeving Gevonden 0
H [GESLOTEN] Kabels sleeven / cable sleeving aangeboden voor vieding en overige Verkocht 20
U Advies omtrent fancontroller en sleeving Cases en Modding 4
k.3nny [INACTIVE] Antivibe rubbers, LIANLI Baycovers/fangrills, sleeving. Verkocht 5
W Sleeving tool kit Lamptron of Sunbeam? Cases en Modding 7
R Sleeving PSU Vraag, Tips, suggesties? Cases en Modding 2
Sw333t [FANS] 2x San Ace fans met MDPC-X sleeving Verkocht 6
Wouter Vraagje over sleeving. Cases en Modding 7
Mobomonster Sleeving - kwaliteitsverschillen Cases en Modding 19
Mobomonster Vinyl Dye ipv sleeving Cases en Modding 11
B Mod/Smart sleeving kits HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M MDPC-X sleeving HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Thierry Sleeving tools HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
RRPhantom A.C. Ryan Sleeving+Tools HighFlow Product Suggesties en Nieuws 27
S Sleeving en Heatshrinks HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Source Zelf kabels maken en Sleeving Guide (SATA / Fan Cable / ATX / GPU etc.) Handleidingen en Installatie Tips 78
Source Sleeving Guide (Molex / 24PIN / 4+8PIN / Etc.) Cases en Modding 123
Source TechFlex Sleeving HighFlow Product Suggesties en Nieuws 52
X Carbon Fiber Sleeving HighFlow Product Suggesties en Nieuws 18
Wouter Sleevs/sleeving voor kabels. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan