• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Sleeving cables

spinexx

New member
Hoi

Ik heb dringend fully custom kabels nodig. Kennen jullie een goed adresje?

Ik heb alle sleeves en heatshrinks van MDPC-X bij jullie besteld maar ik heb niet de juiste maat voor gewone ATX kabels. Welke moet ik hebben voor gewone kabels te sleeven?

spinexx

New member
Die heb ik maar die zijn toch te dik om een strakke 24 pin kabel te maken? Al de kabels die we tot nu toe ontvangen hebben waren super trak(lees geen speling tussen kabel en sleeve).

Cablemod heeft er nog geen voor thermaltake thoughpower RGB serie of kijk ik er over?

Vroeger werkten we samen met Icemodz maar Mundi is gestopt. Kennen jullie nog zo iemand?

Freddy

Administrator
Forumleiding
Een beetje speling kan geen kwaad en MDPC-X heeft met hun "small" formaat juist een dikte gekozen dat het er strak uitziet als alles gesleeved is.
Met dunnere sleeve heb je ruimte tussen de kabels (als jouw voeding kabels of gebruikte draad dun is) en dat oogt minder mooi.

spinexx

New member
Ik denk dat mijn kabels te dun zijn. Kan ik bij jullie degelijke kabel bestellen? Welke raad je aan? Dan bestel ik deze ASAP.

Bovenaan