Tath
Well-known member
Druk druk druk.
Het was vandaag een gekkenhuis op m'n werk.
Maar we zijn weer thuis. DE BUILD YES.
2 pakketjes binnengekregen:
- een heel mooi shirt "vrouw is druk met haar werk " en heeft even geen tijd voor me. Ahum ja zo gaat wel eens hier.
Dus de foto komt straks nog wel "als ik de internetkabel uit haar pc trek" grapje.
Verder zijn mijn scharnieren binnen. Bij thuiskomst lag het pakketje geopend op de mat. Er dacht zeker iemand dat er iets waardevols in zat.
Ja "bling bling" maar ook stevig genoeg om het frame en de glasplaat te dragen.
Verder na mijn verkeerde bestelde kabels even het internet af gestruind voor de juiste items.
Twee van deze jongens " kosten een paar euro en altijd handig".
En twee van deze jongens
Zo weer genoeg tijd verdaan met praten en surfen gauw weer naar boven en wat gaten boren e.d.
Het was vandaag een gekkenhuis op m'n werk.
Maar we zijn weer thuis. DE BUILD YES.
2 pakketjes binnengekregen:
- een heel mooi shirt "vrouw is druk met haar werk " en heeft even geen tijd voor me. Ahum ja zo gaat wel eens hier.
Dus de foto komt straks nog wel "als ik de internetkabel uit haar pc trek" grapje.
Verder zijn mijn scharnieren binnen. Bij thuiskomst lag het pakketje geopend op de mat. Er dacht zeker iemand dat er iets waardevols in zat.
Ja "bling bling" maar ook stevig genoeg om het frame en de glasplaat te dragen.
Verder na mijn verkeerde bestelde kabels even het internet af gestruind voor de juiste items.
Twee van deze jongens " kosten een paar euro en altijd handig".
En twee van deze jongens
Zo weer genoeg tijd verdaan met praten en surfen gauw weer naar boven en wat gaten boren e.d.