• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Serie: LOST

Freddy

Administrator
Forumleiding
Wie volgt er de serie LOST?

Ik ben er vorige maand mee begonnen met mijn vriendin, we proberen elke avond een aflevering te kijken.
Helaas lukt dat niet altijd, maar we zijn nu in ieder geval al bij Seizoen 1 episode 17.

Ik vind het een zeer boeiende serie!!!

Het wekt zoveel vragen op dat je blijft kijken voor antwoorden, maar er komen alleen maar meer vragen bij lol.
Toch blijft het verslavend.
Seizoen 1 hebben we nu dus bijna af.
Ik hoop dat Seizoen 2, 3, 4, 5 en 6 net zo leuk zijn :)


Voor de mensen die nog nooit van Lost hebben gehoord, hier een qoute van Wikipedia:

Lost is een Amerikaanse televisieserie over een aantal mensen dat na een vliegtuigcrash strandt op een mysterieus tropisch eiland. Elke aflevering wordt er daarnaast gefocust op het leven van één van de personages voorafgaand aan de crash (of een vooruitblik over het leven na het eiland, vanaf seizoen 4).
Lost - Wikipedia



[ame]http://www.youtube.com/watch?v=uOY3yYkAJzs[/ame]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb alles gezien en ik wacht met smart op het begin van het nieuwe, en laatste, seizoen ;)

Het is inderdaad erg boeiend en hoe meer je ziet hoe meer er duidelijk wordt, maar tegelijkertijd komen er ook meer vragen bij :D
Seizoen 2, of was het 3..., was volgens mij wat minder, maar daarna wordt het weer erg boeiend!
 
Bij mij was die eigenlijk ook helemaal langs me heen gegaan.

Toen Lost begon, was ik volgens mij te druk bezig met Naruto en Bleach anime ofzo :p

Alleen laatst begon mijn vriendin erover, ze had nog heel Seizoen 1 op haar HDD staan, maar ook nooit gekeken.

Toen toch maar een keer episode 1 gekeken om te kijken of het wat was en toen gelijk addicted xD
 
Ik ben zwaar verslaaft aan lost en zit dus ook met smart te wachten op het volgende seizoen....

Je zit telkens allerlij theorieen die eigenlijk nooit uitkomen en voor elke vraag waar je antwoord op krijgt krijg weer direct een paar andere vragen terug....
 
Zwaar addicting idd, wacht hier ook op het nieuwe seizoen

4 8 15 16 23 42 out :p


Trouwens, als je ze ook al allemaal hebt gezien en zit te wachten op wat nieuws kan ik je "Fringe" aanraden.. Is ook van JJ Abrams en is ook fucking weird :p
 
Laatst bewerkt:
Lost is echt de beste TV serie ooit. Er zijn echt maar een handje vol afleveringen die minder waren, wat meestal flashbacks over de vrouwen waren. Het wordt steeds vager en mysterieuzer, en beter! Kan niet wachten tot het weer begint.

@ maomanna:
Prison Break seizoen 1 is alleen goed, daarna gaat het zo hard bergafwaarts dat je vanaf de Mount Everest rechtstreeks in de hel beland.

:p
 
Sons of Anarchy is ook cool inderdaad, ik hoop dat er een 2e seizoen komt!
Dexter is ook een van mijn favorieten, net weer begonnen met seizoen 4 :D
Prison Break was wel leuk, maar het werd echt irritant gewoon op een gegeven moment, ze hebben het einde ook versneld en flink afgerafeld.
 
Lost ook afgekeken érg vet alst je mij vraagt :D

"sproetje" vind ik een erg mooie meid

download jij met custom nederlandse subs? 'freckles' :p.

Lost is wel heel erg goed idd, moet season 5 nog ff downloaden :icon_eek:.

Heeft iemand hier Californication gezien btw? heerlijke droge humor en d'r zitten ook wel een paar milfs in ;P.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Nvidia RTX 30-serie (3070, 3080, 3090): specificaties en adviesprijzen NVIDIA 13
Freddy Bouli de Sneeuwpop Serie, waar kan je die nog krijgen??? Films / Movies 0
Thierry Zin in een fallout serie!!?? Films / Movies 1
gunnie_nl Corsair pci-e 6+2 kabel HX serie? Gevonden 2
Freddy [2015] Ash vs Evil Dead (serie) Films / Movies 2
Freddy SLI / CrossFire GPU blokken in serie of parallel? Waterkoeling 9
Zwelgje Hardware Labs - Black Ice - Nemesis GTX serie HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
D 2 verschillende merken videokaart zelfde serie Hardware & Software 1
DutchChilles GTX 7xx serie NVIDIA 29
J Corsair Sleeved Modular Upgrade-Kit voor ZX serie HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Robin XSPC EX serie. Waterkoeling 7
Sw333t [GEVONDEN] AMD Athlon 64 X2 processor (3800+ of 4xxx serie) Gevonden 1
Legendary1985 [GEVONDEN] AMD 58/57xx of 6 serie inclusief Waterblock Gevonden 4
k.3nny [IN-ACTIVE] Bitspower Black nickel X58 classified *e(serie) Verkocht 8
R OCZ Vertex 3 Serie HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
gunnie_nl 295 GTX SLI of upgrade 4 serie. Hardware & Software 5
Johnny [Serie-2010] The Walking Dead Films / Movies 3
R waterkoeling af maken dual loop of 2 pompen in serie Waterkoeling 7
alain-s Advies over loop, splitsen (parallel) of in serie laten? Advies Waterkoeling Setup 4
Mobomonster Dell Mini 10 of Sony Vaio W-serie? Hardware & Software 5
Colossus Uitbreiding Xigmatek Serie HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Slader serie in vergelijking paralel watercoolen Waterkoeling 15
Nightrazr Waterblocks voor de Ati 5K serie? 5870 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 28
S SERIE: Heroes Algemene Discussies 5
X Asus Republic of Gamers "Gene" Serie M-ATX HighFlow Product Suggesties en Nieuws 26
X Logitech breidt G-serie uit met drie producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 111
S Reputatie voeding-Coolermaster silent serie Hardware & Software 2
XenoMorpH The Party16 Lost and Found Lan Party 3
Tath TATH Deskbuild "Lost" Gallery & Build Logs 553
P OpenGL "lost connection" Problemen & Oplossingen 8
M Hoe lost ik dit op. Waterkoeling 10
Freddy Lost Planet 2 Gaming 6

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan