Met het gesprek van Sander en Peter in m'n achterhoofd nog maar even wat prutsen.
Poedercoaten ja moeten we maar gaan doen. Maar eerst moet ik nog een aantal dingen afwerken op mijn to do lijst:
- met handruimer gaten rechter io-panel wat groter maken i.v.m. poedercoat job;
Werkzaamheden aan de desk
De rand voor de desk kan er pas op gemonteerd worden als:
- het profiel voor de leds in de zijwand gemonteerd is;
- dan uitmeten hoeveel er van de 3 cm buitenrand af moet (± 14 mm);
- rand op maat maken;
- top hoeklijn ( 40 x 20 x 3mm) in verstek zagen;
- hoeklijn klemmen en gaten boren voor 3 mm verzonken schroeven;
Voor de support en montage van de bay drives;
- houder maken;
- grommet holes maken in insertpanel voor bekabeling bay drives;
Pedestels
- radiatoren monteren ( om positie doorvoer\fillport ) te bepalen;
- gaten boren in de desk voor montage pedestel op desk;
Verder positie bepalen van de psu's.
Had weer eens een idee om de psu's in de blok te monteren met kabels recht omhoog tussen pedestel.
Nog maar eens goed over nadenken.
We kunnen de desk eindelijk draaien ( de visite is weg en ook de luchtbedden) .
Even de gaten voor de
fans links nagelopen "iets opgeruimd".
Rekening houdend met het poedercoaten dus de gaten voor de io-panel iets opgeruimd zodat de persmoeren er net in kunnen.
Zitten straks lekker vast. Op zich hoeven ze niet meer te houden dan de io-panel. Gaten lopen een beetje taps naar voren.
Aangezien ik nog steeds gereedschap bij m'n dochter heb liggen heb ik even geen sleuteltje om de handtap rond te draaien.
Dat werk heb ik nu met de hand gedaan. Lekker scherp heb gelijk ruwe vingers maar deze klus is ook weer klaar.
Het opschrijven van alle dingen die ik moet doen is ook lekker handig voor mijzelf "kan ik het nog een keer teruglezen".
Zit dit was het laatste voor vandaag. Nog even genieten van de zon en nog wat surfen over het internet.
Verder ook een beetje slecht nieuws " kom waarschijnlijk niet naar de TP" want ik heb een 24 uursdienst op 4-4.
Dan eindigd mijn dienst s'morgens 5-4. Dan zijn jullie denk ik bezig om alles weer in te pakken.