Laatste 6
fans zijn binnen.
Alweer een snelle levering van
HighFlow.
Nu heb ik alle
fans binnen.
Vandaag weer wat gevijld aan de desk. Ik kom tijd te kort nu mijn schoonouders 3 weken op bezoek zijn. Maar langzaam doorvijlen.
Alleen de schroefgaten van de
fans nog nalopen dan is dat ook klaar.
Ik heb nog wel wat punten om af te werken voordat ik aan het spuiten van de desk kan gaan denken:
- support voor de insertpanels verder op maat maken;
- insertplates ook nalopen;
- 2 gaten voor de psu aan de achterkant (grommet);
- gaten voor de fillports ( naar de pedestels;
- bovenrand opmaat maken en hoeklijn plaatsen ( 40 x 40 x 3mm) voor de rand van de desk.
Natuurlijk kort ik een kant sterk in van de hoeklijn maar ik wil een 3mm dikke hoeklijn onder de glasplaat.
Zo even wat foto's .
Vreemd het lukt me even niet om foto's te uploaden. Ik moet even vermelden dat ik gisteren na een update naar windows 8 alles opnieuw heb moeten installeren. Dit nadat een update van 135 suks iedere keer bijna aan het einde de melding gaf van "fout tijdens het configureren van windows" en dan gooide windows alle updates weer weg. Na 3 keer uploden installeren en verwijderen van de updates was ik het even goed zat. Zoals gewoonlijk was opnieuw een frisse installatie de beste oplossing.
3-3 Eindelijk ik kan weer uploaden. Net bericht van update van windows 8 naar 8.1. En na een hele zwik updates even proberen.
Pakketje van Freddy "laatste 6
fans.
Laatste gaten voor de desk
fans.
Even proef passen.