• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

soppy's Pumpe Düse

Zoo weeris een beetje updaten,

Loop is zowat klaar en gevuld en nu aan het leaktesten.

hier wat random pics:

CIMG3027-1.jpg


CIMG3025-1.jpg


CIMG3019-1.jpg


CIMG3018-1.jpg


CIMG3016-1.jpg


CIMG3015-1.jpg


Wat stroom verbruikers voor voeding aan te laten blijven:
CIMG3023-1.jpg


Tis een zeer krappe situatie geworden:|

Moeten ff kijken hoe we dat gaan doen kwa kabels, 5 fans 1x hdd+ssd en 1x pomp, meer niet. zover ik weet :p

Grtz
Kennycasemodzbanner-1.png
 
zo ook maar eens laten zien dat ik zelf ook wat doe;)

oude setup:
2i7r2hu.jpg


Drainen zonder aftap punt altijd een uitdaging:p
Oude dingen eruit
4iinfc.jpg


En dan natuurlijk wat nieuws erin:) Ook een kleinere voeding zodat ik wat ruimte heb voor m'n 2e pomp.
x54c9s.jpg


het is een ASUS P6T7 WS SuperComputer geworden.
Waarom? dat zien jullie begin volgende week bij de volgende update;)

Dit heb ik onder andere verandert om meer ruimte te creëren en dat rare gedoe bij de pomp wat cleaner te maken. (lijkt heel simpel maar jullie weten vast wel dat je tegen 100'n problemen op kunt lopen) Ik moest bijvoorbeeld de rad's paar mm verplaatsen waardoor de bevestigings beugels niet meer pasten dus daar weer nieuwe voor gemaakt nieuwe gaatjes voor de pomp geboord etc..
hrk7c4.jpg


En natuurlijk dit keer een drainline erin gezet
5kikgz.jpg


mvsrp3.jpg


kbahkx.jpg


Nu ff wat opruimen
4lpz4w.jpg


214xyk9.jpg


Owja bijna vergeten dit is er ook nog bij gestopt: (1x 120 & 1 280)
2ajhgj.jpg


Helaas vandaag de postbode misgelopen hang hem volgende keer wel een bel om;)
Morgen komt iets leuks binnen en begin volgende week weer:D
 


jep alleen de 2 rad's blijven en cpu is het zelfde rest is nieuw had een 6GB corsair dominator setje gekocht 2000mhz @ rex 2 koste dat wat moeite om op die speeds te laten lopen maar gelukkig had ik een reddende engel, ((A)Sanders(A)) nieuwe mobo prik je ze in en voila het loopt als een zonnetje:D

Bestelling die hopelijk begin volgende week binnen komt op graka gebied gaat het ook 2x zo snel worden :sarc: en ik heb de 90GB vertex II uit de amd build erin gestopt morgen komt er nog een snellere ssd voor windows.

En dan maar weer eens loeren voor wat mooi monitors:D
 
90GB Vertex 2 geformatteerd

5pphdk.png


En een OCZ RevoDrive 50GB geïnstalleerd voor windows, nu vroeg ik mij af kan ik die RevoDrive nu niet gewoon verbergen ofzo?
Ik wil er verder niks meer op zetten wil hem alleen als bootschijf gebruiken.

ivweqe.jpg
 
Zo dat is weer een do want doorgestreept:D

Kijk nergens naar behalve graka's ben nog bezig met de rest:sarc:

sgjpt0.jpg


2ptxni1.jpg


33yl4as.jpg


55h3ip.jpg


241831f.jpg


31294eq.jpg


Ik was een beetje bang voor de temp's omdat ik laatst m'n klauwen heb verbrand aan de pasieve mobo blokken.

Gelukkig bleek nu onder de stress test het geheel niet boven de 45 graden uit te komen, Freddy is al zo lief geweest een aantal suggesties te doen voor mobo block dus zodra daar geld voor is komt dat erin en zijn de temp problemen opgelost:D

34ikal3.jpg


2s1qam9.jpg


2n0iqyq.jpg


2ldhxg2.jpg


owja en al die rara slangen en bochtjes is natuurlijk ook maar tijdelijk ben bij Freddy een winkelwagentje aan het maken met natuurlijk oa. genoeg CF connectors:sarc:
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan