• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

soppy's Pumpe Düse

Daar zul je in het hele concept rekening mee moeten houden lijkt me ?

Het voordeel is dat je met verse lucht in de rad's kan werken als je links en rechts
een paar roosters op de juiste plaats zet lijkt me.
 
ik bedoel het algemene airflow idee ... ik ken de case niet goed maar er is volgens mij nu geen ruimte voor een intake fan en als die wel past lijkt het me dat de radiatoren dan alle flow blokkeren ... (intake fans worden zover ik weet meestal aan de voorkant en dan zo laag mogelijk geplaatst)
 
Hmm, ik wouw vandaag roberts moederbord instaleren, maar eeuhm toen zag ik iets wat ik niet gewend ben!
koelpasta icm pads,

nu weet ik niet wie de blokken op dat moederbord heb gedaan, maar dat hoort niet! :p

Pasta komt er overal tussen uit, en raakt elektrische circuits.
Ik denk dat ik maar een complete remount van ALLES moet doen, iemand die me hier in kan back-uppen?:)

211220101902.jpg

211220101901.jpg

211220101903.jpg
 
Het heeft nog nooit zo gedraait zover ik weet!, zoals jullie kunnen zien op foto nummer 2 zie je de koelpaste de + en een - raken van een powerfase :)

Volgens mij als er prik opkomt via de aan en uitknop kan je die xeon en je rampage2 wel op je buikschrijven? :O
 
Afhankelijk van het type pasta kan het zowel goed als fout aflopen.
De ouderwetse witte "oer pasta" geleid geen stroom, maar er zijn ook zeker pasta's die dat wèl doen !

Ik zou dus (ook) zeggen, neem het zekere voor het onzekere ;)
 
Ik heb hem inderdaad nog nooit gebruikt heb hem zo van kamuchi overgenomen die er naar het schijnt prima mee heeft weten te werken:p

zou je wel een arcticlean setje willen opsturen maar kun je beter zelf bestellen m'n per post verstuurde onderdeel naar ... is ook al bijna n week onderweg:S
 
Zoo update!

Ik ben bezig gegaan met de BP fangrils

301220101920.jpg

301220101925.jpg


Het paneel waar je de window al op getekend ziet Was de mobo kant, foutje van mijn kant,
Ik heb de panelen omgewisseld zodat ik aan de window kant NIET die fanslot heb, omdat er gevraagd werd om een 2delige window (soort Qmonster stijl) daar is een solid panel natuurlijk beter voor geschikt :D!

301220101931.jpg


301220101932.jpg


na het ont-tapen, kwam ik tegen een zeer kwalitatieve domper!

Er zit overal roest/vochtaanslag onder de lak waardoor je de lak eraf trekt!
301220101933.jpg

301220101935.jpg

301220101936.jpg


Grtz
Kennycasemodzbanner-1.png
 
Laatst bewerkt:
hmmz als dat het resultaat is van schilders tape was de paint kwaliteit idd niet al te denderend word denk ik schuren en opnieuw spuiten mja das t werk nou ook weer niet;)

Maar valt me toch wel tegen ding moet normaal toch wel €100,- ofsow kosten:S
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan