Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik bedoel het algemene airflow idee ... ik ken de case niet goed maar er is volgens mij nu geen ruimte voor een intake fan en als die wel past lijkt het me dat de radiatoren dan alle flow blokkeren ... (intake fans worden zover ik weet meestal aan de voorkant en dan zo laag mogelijk geplaatst)
Hmm, ik wouw vandaag roberts moederbord instaleren, maar eeuhm toen zag ik iets wat ik niet gewend ben! koelpasta icm pads,
nu weet ik niet wie de blokken op dat moederbord heb gedaan, maar dat hoort niet!
Pasta komt er overal tussen uit, en raakt elektrische circuits.
Ik denk dat ik maar een complete remount van ALLES moet doen, iemand die me hier in kan back-uppen?
Ik zou dat ook zo niet blijven draaien, straks kortsluiting en kan je mobo vervangen.
Dat is duurder dan een beetje ArctiClean, nieuwe pads en wat arbeid
Afhankelijk van het type pasta kan het zowel goed als fout aflopen.
De ouderwetse witte "oer pasta" geleid geen stroom, maar er zijn ook zeker pasta's die dat wèl doen !
Ik zou dus (ook) zeggen, neem het zekere voor het onzekere
Ik heb hem inderdaad nog nooit gebruikt heb hem zo van kamuchi overgenomen die er naar het schijnt prima mee heeft weten te werken
zou je wel een arcticlean setje willen opsturen maar kun je beter zelf bestellen m'n per post verstuurde onderdeel naar ... is ook al bijna n week onderweg:S
Het paneel waar je de window al op getekend ziet Was de mobo kant, foutje van mijn kant,
Ik heb de panelen omgewisseld zodat ik aan de window kant NIET die fanslot heb, omdat er gevraagd werd om een 2delige window (soort Qmonster stijl) daar is een solid panel natuurlijk beter voor geschikt !
na het ont-tapen, kwam ik tegen een zeer kwalitatieve domper!
Er zit overal roest/vochtaanslag onder de lak waardoor je de lak eraf trekt!
hmmz als dat het resultaat is van schilders tape was de paint kwaliteit idd niet al te denderend word denk ik schuren en opnieuw spuiten mja das t werk nou ook weer niet
Maar valt me toch wel tegen ding moet normaal toch wel €100,- ofsow kosten:S