• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

soppy's Pumpe Düse

11azsjq.jpg

Wat er in dat witte bubbel plastic zit?

2yv2znt.jpg

nou dit

x218rd.jpg

en dit

28vexw7.jpg


2lwsj6u.jpg


102wp51.jpg

Weer vzan die rare pasta en pads combo's:S

o7k61i.jpg


2wbulnr.jpg

Helaas vergeten een fatsoenlijke foto te nemen maar ag dit ging voornamelijk om de temps niet de looks:sarc:

5bcryr.jpg

Weer wat stapjes overgeslagen(A)

k2bw3q.jpg


290vjoi.jpg
 
Dat zijn trouwens niet de Bitspower Crystal Link Tube's die ik besteld had dat zijn gewoon stukjes Tygon Clear 3/8 Tubing omdat de Bitspower Crystal Link Tube's allemaal te klein of te groot waren en dus lekten of niet pasten.

289vnv9.jpg


Nu ben ik er denk ik ook al achter waarom, ik heb namelijk deze gebruikt, terwijl deze op de BP plaatjes word gebruikt, en dat scheelt denk ik net die paar mm die het laten lekken.

Verder ben ik niet echt onder de indruk van dat Mips blok hij kost €180,- dit is waarschijnlijk gedeeltelijk ook te wijten aan het feit dat dit mobo en dus ook dit block nauwelijks verkocht worden.
Maar iedereen heeft wel iets van EKWB mooi doosje met bescherming etc etc. MIPS stuurt het in een bubbelenvelop met in een van de enveloppen en blaadje waarop staat waar ik de koelpasta en strips moet plakken.

Verder miste ik uiteindelijk 4 schroefjes + washers(hoe heete die ook alweer in NLD(A)?) al met al was ik er niet heel erg van onder de indruk.


Dan een magicool 360 :D!

Nou als je eens kijkt naar alle componenten lijkt mij een 2e pomp toch wel heel wat belangrijker op dit moment;)

En als je goed kijkt kun je al zien wat er komt te staan :D

OMG, dat is echt een volle bak, respect dat je dat allemaal toch netjes in hebt gekregen! :)

Thx:D maar netjes is het nog niet in mijn ogen. Heb net een bestelling geplaatst om daarmee te beginnen;)
 
Dat zeggen er zoveel maar ik heb nog een hele lijst van wat erin moet:D en ben het ook gewoon principieel niet mee eens mensen hebben nu al zo vaak geroepen dat past niet!

lekker puh het past wel:D
 
Laatst bewerkt:
Vandaag nieuwe fan controller geïnstalleerd, in het kort vind ik het maar een stom ding.
Het ding geeft maar max 6V en met 5 ingangen moet je ze dus ook nog splitsen waardoor m'n fans nu @ max gewoon zachtjes draaien.

2jc8v48.jpg


2pt6pty.jpg


4zx11f.jpg


cable management moet ik nog doen denk eind v/d week als het laatste onderdeel binnen is, dan ook maar eens afstoffen;)
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan