Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Misschien moet ik dan toch maar in de kerstvakantie de auto pakken en maar is een dagtochtje naar de Overijssel gaan maken (nadat ik ze gebeld heb ).
En anders moet er toch een manier zijn om gemakkelijk aan de MDPC-X sleeving te kunnen komen?
Ik denk echter niet dat je dat in de zaak kan gaan verkopen, ofniet Freddy?
Een vuurslag? is dat een aansteker in het Belgenland? Bij ons is dat een stukje staal waarmee je vonkjes kan maken door tegen een vuursteen te slaan.
Ik heb opzich wel interesse in de spullen van MDPC-X, maar je moet ook kijken wat je allemaal precies nodig hebt aangezien je alles op kant en klare lengte geleverd krijgt.
Als men Techflex als leverancier heeft, dan kun je gewoon per meter bestellen
Is er dan überhaupt nog wel zwarte sleeving die én leverbaar is én van goede kwaliteit?
Beter iets dan niet toch, zo heb je iets in huis voor de beginners, misschien iet om er bij te zetten.
Die van AC Ryan is wel te doen vind ik, die heb ik in mijn systeem.
De uiteindes gaan wel rafelen, maar dat heb ik met heatshrinks/teflon tape gewikkeld, zie je niks van
Heb nog geen geprobeerd van andere merk, kan daarom niet echt kwaliteit vergelijken.
Andere merken zijn dus echt moeilijk verkrijgbaar :S