• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

siNAS by wwwicked

En het bordje is binnen:

01.jpg

Ukkepukke doosje :D.

02.jpg

How cute :love.

En er ligt nog wel het een en ander te drogen, in ieder geval de voetjes:

05.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nee, met 4gb.

Nog even wat nightshots genomen, morgen overdag nog wat extra schieten.

Met flits:

47.jpg


48.jpg


Zonder flits:

49.jpg


50.jpg


51.jpg


Project zal op een iets lager pitje komen te staan, mijn vrouw heeft de komende 5 weken vrij.. dus dat betekend andere klussen en andere verplichtingen.
 
Laatst bewerkt:
Toch blijven die Mini-ITX bordje grappig, ik ga na de zomer ook met een aan de slag :)

Enige nadeel vind ik wel dat fabrikanten nog niet echt doorhebben dat ITX cq kleine cases zeer gewild zijn. Het aanbod is nog niet echt je van het. Komt nog een tweede kleine casemod van mij aan overigens ;).
 
Enige nadeel vind ik wel dat fabrikanten nog niet echt doorhebben dat ITX cq kleine cases zeer gewild zijn. Het aanbod is nog niet echt je van het. Komt nog een tweede kleine casemod van mij aan overigens ;).

Daar heb je gelijk in. 1 van de redenen geweest dat Asus rog een vette ITX mobo moet uitbrengen. En de reactie op ROG site zelf, klinkt als dat ze er mee bezig gaan.

Heb ook liever kleiner met maximus power. :p

Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
 
jah zeker had een itx build tijd geleden en was toen terug gegaan naar atx maar nu weer terug naar itx is toch veel fijner en zeker als je de ruimte niet hebt om een grote kast kwijt te kunnen.
 
Alle voetjes op een rij:

06.jpg


Verder, de voeding die ik ga gebruiken komt van Cooler Master af (is deze om precies te zijn). De originele heeft namelijk slechts een 20-pins atx stekker en had weinig zin om er een adapter tussen te plaatsen.

Gelijk nog even flink bezig geweest om de kleuren correct te krijgen, 2x helemaal weer blank geschuurd omdat het in mijn ogen niet goed was.

Vandaar dus nog maar 1 kap die ik kan laten zien aan jullie:

52.jpg


53.jpg


En ja, die oranje spikkels op de gele basecoat is dus ook de bedoeling geweest ;).

Ligt nog wel meer te drogen, maar dat komt tzt nog wel aan bod:

54.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bij de laatste foto is dat kleur verschil of zie ik dat verkeerd?

Maar ik ben nu zelf ook bezig met een mini-itx kast/mobo te vinden maar het is wel moeilijk vooral met die prijzen haha.
Keep up the good work:D
 
Kleurverschil? Waar?

Bij de laatste foto is het linkerkapje de onderzijde van de psu, welke nog in de primer staat. De bovenste is het 5.25" bay rek en die heeft nu nog maar 2 laagjes primer en 1 laagje geel. Die is dus wel wat lichter.

Rechtsonder is de bovenzijde van de psu, welke te zien is op de 2e en 3e foto van mijn vorige post ;).
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan