• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

siNAS by wwwicked

hey wwwicked je gaat toch niet ook nog dezelfde CPU gebruiken voor je build als de mijne??:p
zo lijkt het dat onze builds heeeel veel hardware delen:p
maar eigenlijk best mooi(A) kan ik je gelijk vragen wat je gedaan hebt aan de voeding qua fan en wat er qua apparatuur op elk lijn kan;)
nog niet echt een idee hoe je de max belasting namelijk kan vinden per stekker groep enzo

enfin, dit moet ik maar eens over een pm gooien ipv je buildlog er mee vol te kladden;)

on topic: leuk gedaan met de kleuren en details op de voetjes;)

Links onderaan die bedoel ik lijkt of een stukje net wat donkerder is.
Ik zie niet wat jij ziet.

Van de voeding is alleen de fan vervangen door een Noiseblocker. Qua apparatuur is het een licht dingetje, niet echt bruikbaar voor een zwaardere setup, maar voor een NAS meer dan afdoende. Enige nadeel is dat er slechts 2x sata aan zit, maar heb niet voor niets een soldeerbout. Per stekker weet ik niet eigenlijk, er is maar 1 12v-lijn van 16A (192 Watt).

Geen idee over welke je het dan hebt. Als het om de reeds geel/oranje kap gaat, dan is het een wenselijk kleurverschil. Die is namelijk free hand met oranje gespoten, zoals de paint viel.. zo zit het. Niet met een patroontje iig gedaan.

Ook elke sinaasappel heeft een eigen kleurenschakering ;).

CIMG5742.JPG

:D

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan