Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
He freddy, zou jij misschien de Silverstone Zeus 1200 die 100% modulair is kunnen krijgen? of een andere voeding 100% modulair?
als je sugessties hebt voor betere sta ik helemaal open er voor
Kan je ook nog iets aan de prijs doen freddy?
Op tweakers is het goedkoopste €251. je hoeft niet die prijs te nemen maar wel mooier prijsje als het kan
Ik zal maandag checken voor andere leveranciers die het wellicht voor betere prijzen kunnen leveren.
Maar ik denk niet dat het veel lager kan, omdat we deze voedingen niet met grote aantallen inkopen.
is wel niet echt vriendelijk voor freddy he, zoiets PM je dan beter naar de persoon zelf... er zullen er altijd zijn die niet zo ver zoeken en hier bij freddy dan kopen.
Met hardware gaan we niet concurreren, want dat is niet onze "core business".
We kopen hardware niet groot in en kunnen daarom niet al te scherpe prijzen aanbieden.
Hardware gaat hier net iets boven de inkoopprijs weg, dat het voor ons kostendekkend is.
(daarbij zijn onze prijzen ook niet hoog, maar gemiddeld)
Hardware doen we erbij op aanvraag en puur voor service.
Als iemand al iets nodig heeft van onze shop en nog iets van hardware nodig heeft, is het voor hem/haar net zo makkelijk om het mee te bestellen.
Je bespaart daar immers ook weer verzendkosten als je de hardware bij een andere shop zou bestellen
Modulair is handig, en naar ik aan neem een stuk makkelijk te sleeven (nooit een modulaire voeding gehad). Maar ze schijnen meetbaar minder efficient te zijn. Aka zuinig.
Of maakt dat voor jou niet uit en kies je voor het modulaire gemakt en natuurlijk minder kabeltjes in de kast.
Ja denk het wel heb nu een voeding die niet helemaal 100% modulair is, en daarmee heb ik toch wel een bende..
maarja mn bedoeling is om het gewoon echt veeeeeeel strakker te krijgen
Ja denk het wel heb nu een voeding die niet helemaal 100% modulair is, en daarmee heb ik toch wel een bende..
maarja mn bedoeling is om het gewoon echt veeeeeeel strakker te krijgen