Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Komt er mooi in (past uiteraard net!) maar het wordt inderdaad een heel gedoe om er zelfs nog de voeding bij in te passen (en dat met een Lian Li 2100 plus!) :hmm
Hoe dan ook, uiterlijk wil ik aan de kast NIETS veranderen (behalve achter- en onderkant dan), net zoals in mijn huidige mod.
De koelprestaties? Tja, dat wordt natuurlijk dé vraag he. Ik denk wel dat de twee 200mm Big Boy fans voor enige flow zullen zorgen (fantastische CFM maar de druk van die fans is helaas niet zo schitterend) ... en je mag niet vergeten dat je in het totaal lieft 1,8m (!!) tube hebt in dat ding, allemaal netjes met holle, koperen vinnen er op. Nu die pomp he (maar de Aquastream Ultra heeft wel een lifthoogte van 4,2m en is dus echt wel behoorlijjk krachtig)
OK, morgen (euh ... straks dus ) volgen de foto's maar het beestje zit er in!
Nog iets te vroeg om definitieve temps te bekijken (systeem wel al actief maar zit nog wel wat lucht in) maar die zien er op het eerste zicht niet slecht uit (morgen meer hierover, samen met de foto's).
En dan de flow, datgene waarvoor ik het meest bang was: de flowmeter draait op ongeveer 2700 RPM, afhankelijk of de Aquastream XT dus type I of II is (Freddy misschien?), betekent dit liefst 135 of 330 liter/uur ... dit met CPU, GPU en chipset aangesloten (op mijn oude bordje dus). Ben ik dus écht wel bijzonder tevreden over!!!
OK, nu de processor is NIET overclocked om de temps te bekijken: CPU doet 27°C onder stress! Met een watertemperatuur van 25°C (fans wel op maximum, je hoort ze zo wel degelijk want de kast staat nog open!) lijkt me dit echt niet slecht en zelfs stukken beter dan mijn 2 GT Stealths! (en nu niet lachen met het MSI center he, gewoon handig om snel aan te passen)
PS: build log hier opgestart dus ik ga de foto's niet nog eens hier posten, kwestie van Highflow's server een beetje te sparen :059:
Thx! Tegen de zomer (als ik wat meer tijd heb) ga ik trouwens een poging doen met een soort ingebouwde airco in de PC ... eens benieuwd wat dat gaat geven (voor de genteresseerden: Idea for active cooling - Overclock.net - Overclocking.net)