3e update!
Zoals belooft zal ik vanavond een update doen.
Was eigenlijk van plan om vandaag wat anders te gaan doen, maar de levering van die producten duren langer als verwacht. Dus ben ik maar wat anders gaan doen.
Vanochtend eerst naar de Albert Hein gegaan om wat laser kopietjes te maken van de tekst: Red Phantom. Had er voor de zeker heid maar 6 gemaakt en daar ben ik heel dank baar om!
De benodigde spullen:
Ik denk dat de meeste gelijk wel zien wat ik ga doen, maar voor de gene die dat niet weten zal ik het nog even verduidelijken. Ik ga in de spiegel een gravure maken met de naam van het project.
Ben eerst begonnen met de tekst goed en netjes op de spiegel te krijgen. De eerste 2 verpeste ik gelijk door te veel Thinner op het stukje keukenrol te doen en daardoor lekte de inkt helemaal uit. Toen de 3 en 4 nogmaals geprobeerd, maar helaas het zelfde resultaat..Toen maar een paar druppels erop gedaan en gedept. Dit werkte super. Hij stond er prachtig op, alleen had ik deze niet goed opgemeten en zat heel erg scheef, toen had ik er nog maar eentje over. Deze heb ik heel precies uitgemeten en voorzichtig nat gedept. Het was eindelijk gelukt!:woot
Helaas heb ik daar geen foto van gemaakt en ben gelijk door gegaan naar de garage om daar te gaan graveren.
Ja ik weet het, me broek zit laag...:053:
Het eerste resultaat na een minuut of 15.
Was er toch aardig tevreden over, omdat het de eerste keer was dat ik het deed.
We blijven door gaan..
Nog steeds bezig,
We zijn er al bijna!:041:
Het eind resultaat....:icon_super:
Ben er zeer tevreden over.Zeker omdat het de eerste keer is, maar ik denk als je maar genoeg geduld en tijd erin steek dat het resultaat ook mooier is. Ben er in totaal 5 uurtjes mee bezig geweest en daarvan heb ik 4 uur gegraveerd.
Er zal binnenkort nog een foto komen met rood licht erachter, maar dat is nog niet binnen.
Tot de Volgende update!:039: