Dustyrick Junior Member 4 april 2011 #161 Zouden er nog fans zijn die mooier onder de koeler zouden passen??? Vind het er nu zo onafgemaakt uit zien..
Zouden er nog fans zijn die mooier onder de koeler zouden passen??? Vind het er nu zo onafgemaakt uit zien..
k.3nny Oldscool. 4 april 2011 #162 van plexi een covertje maken? voor de kopse kant dan en dan een GPU houder icm een buisje
Dustyrick Junior Member 4 april 2011 #163 k.3nny zei: van plexi een covertje maken? voor de kopse kant dan en dan een GPU houder icm een buisje Klik om te vergroten... Sorry, ik snap je niet helemaal..:S
k.3nny zei: van plexi een covertje maken? voor de kopse kant dan en dan een GPU houder icm een buisje Klik om te vergroten... Sorry, ik snap je niet helemaal..:S
k.3nny Oldscool. 4 april 2011 #164 Dus een stokje maken voor onder je gpu, zodat hij niet doorhang. En een strookje plexi aan de kopse kanten van de fans, bv ook met dat zwarte plexi
Dus een stokje maken voor onder je gpu, zodat hij niet doorhang. En een strookje plexi aan de kopse kanten van de fans, bv ook met dat zwarte plexi
Dustyrick Junior Member 4 april 2011 #165 k.3nny zei: Dus een stokje maken voor onder je gpu, zodat hij niet doorhang. En een strookje plexi aan de kopse kanten van de fans, bv ook met dat zwarte plexi Klik om te vergroten... ahhh, I get it Die zou wel mooi zijn, maar ik denk dat er dan teveel plexi in zit, das ook weer niet mooi.. Of zou dat wel meevallen>>?
k.3nny zei: Dus een stokje maken voor onder je gpu, zodat hij niet doorhang. En een strookje plexi aan de kopse kanten van de fans, bv ook met dat zwarte plexi Klik om te vergroten... ahhh, I get it Die zou wel mooi zijn, maar ik denk dat er dan teveel plexi in zit, das ook weer niet mooi.. Of zou dat wel meevallen>>?