Dustyrick
Junior Member
Na een jaar lang builds te hebben bekeken en hebben zitten kwijlen op me bureau, omdat sommige buils echt super mooi waren. Wilde ik ook een nieuwe build starten.
Mijn begin
Vorig jaar heb ik voor het eerst me eigen pc gebouwd.
De kast was een ms tech lc-402, twee weken na aanschaf brak het deurtje al af
en tijdens de installatie scheurde het plexiglas al op een plek waar me fan schroef moest.
De koeling in het begin was een stock koeler.
Na een tijdje wilde ik graag waterkoeling en heb toen alleen me cpu gekoeld.
Daarna moest ik alles weer verkopen, omdat me pomp kapot ging en ik dus een Pomp en reservoir opnieuw kopen en had daar op dat moment geen geld voor.
Toen zat ik dus weer terug bij af. Had alleen 10 gaten bovenop me kast,omdat ik me 360 radiator boven op me kast moest doen. En heel veel beschadegingen op me bureau, omdat ik nogal dom bezig was geweest.
Tijd dus voor een nieuwe kast, en ik ben immers bijna jarig dus het kon gelijk me verjaardags cadeau zijn.
Zo zag mijn eerste build eruit:
sorry voor de crapie kwaliteit..
Ik wilde een kast:
-Waarmee ik ongeveer 2-3 jaar mee kon doen
-Een kast die de mogelijkheid had om later uit te breiden naar costum waterkoeling
-Die Zwart van binnen was
-De kast moest ook mogelijkheden hebben om kabels weg te werken
-Mogelijkheid om goede flow te creeren.
Maar ik wilde er niet teveel geld aan uit geven.
Dat was dus iets, wat niet ging lukken
Toen zag ik de NZXT Phantom Black Big Tower, Een kast die al die mogelijkheden had en had zelfs al een fan controller. Voor een aantrekkelijke prijs.
Eerst lang getwijfeld tussen één van de HAF serie en de NZXT Phantom Black Big Tower, maar phantom was toch echt mooier/beter/goedkoper.
De hardware die erin komt is het zelfde als de hardware van me eerste pc
Mobo: Asrock h55m pro
CPU: intel i5 661
GPU: Asus ATI 4890
PSU: Coolermaster Real Power 520W
RAM: GEIL 2x2GB 1333mhz
HDD: Samsung 420GB