beste mensen,
ik ben dus enigszins gaan denken nadat freddy erover begon en iedereen zo enthousiast reageerde.
ik zit dus nu na te denken om het ook eens te gaan proberen (en wil als beginner en ook nog student niet al te veel uitgeven)
ik zit nu dus nog te twijfelen tussen 2 auto's, een electronische en een nitro
mijn eerste optie de Reely Blue Tanga
dit is dus de elektronische auto.
in mijn ogen is electronisch minder gedoe, lees na rijden schoonmaken en in de kast en je hoeft verder niet in te rijden en je hoeft de brandstof niet ergens te bestellen
verder was ook de plus dat het een brushless motor is en minder last heeft van stof ed
wat ik begrijp moet je er nog een rijaccu en lader daarvoor bij (en penlites voor de afstandsbediening maargoed) dus worden de kosten zo:
auto: €139,-
accu 3000Mah: €20,-
snellader: €15,-
totaal: €174,-
mijn tweede optie was de Kyosho DTS
dit is dus de nitro auto
iets meer gedoe als de electro, inrijden afstellen benzine bestellen luchtfilter en wat meer werk na het rijden
wel wat meer power en wat vetter als de electro
en de kosten waarvan ik weer:
auto: €159,-
onderhoudsset: €20,-
nitrobox 2: €36,-
ontvanger accu+lader: €24,-
2 blikken brandstof (16 en 20%) : €25,-
totaal: €264,-
dus best wel een beduidend verschil in prijs
dus graag jullie mening
ik ben dus enigszins gaan denken nadat freddy erover begon en iedereen zo enthousiast reageerde.
ik zit dus nu na te denken om het ook eens te gaan proberen (en wil als beginner en ook nog student niet al te veel uitgeven)
ik zit nu dus nog te twijfelen tussen 2 auto's, een electronische en een nitro
mijn eerste optie de Reely Blue Tanga
dit is dus de elektronische auto.
in mijn ogen is electronisch minder gedoe, lees na rijden schoonmaken en in de kast en je hoeft verder niet in te rijden en je hoeft de brandstof niet ergens te bestellen
verder was ook de plus dat het een brushless motor is en minder last heeft van stof ed
wat ik begrijp moet je er nog een rijaccu en lader daarvoor bij (en penlites voor de afstandsbediening maargoed) dus worden de kosten zo:
auto: €139,-
accu 3000Mah: €20,-
snellader: €15,-
totaal: €174,-
mijn tweede optie was de Kyosho DTS
dit is dus de nitro auto
iets meer gedoe als de electro, inrijden afstellen benzine bestellen luchtfilter en wat meer werk na het rijden
wel wat meer power en wat vetter als de electro
en de kosten waarvan ik weer:
auto: €159,-
onderhoudsset: €20,-
nitrobox 2: €36,-
ontvanger accu+lader: €24,-
2 blikken brandstof (16 en 20%) : €25,-
totaal: €264,-
dus best wel een beduidend verschil in prijs
dus graag jullie mening