• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Raven RV-01 Frontpanel opnieuw monteren

rickbs

Junior Member
Ik heb een klein probleempje,

het frontpaneel van Raven-Rv01 heb ik een paar dagen geleden eraf gehaald voor overal beter bij te kunnen met modden. Nu wil ik het paneel terug plaatsen alleen krijg ik het schuifbare deel niet goed op zn plaats. Als iemand mij dit duidelijk kan uitleggen, graag!

Ik weet dat hier een aantal mensen zijn die dezelfde kast in bezit hebben/hadden, en daar ook een mod op hebben toegepast.


Alvast heel erg bedankt!
 
Ik heb hem meerdere malen uit elkaar gehaald maar weet niet meer precies hoe het ging :p
Wat wil je precies weten? Hoe het schuifdeurtje goed terug erin gaat, of de rest van de front panel?
 
Ja, dat heb ik.

Deze moeten links en rechts tegen het front van de kast aan, alleen het probleem is dat er maar 1 vast is te schroeven en ik de andere niet vast kan houden als ik het grootste paneel erop wil schuiven dan valt de rechts telkens eraf als het ware...

Dat met die veren heb ik wel, die moeten toch op het schuifdeurtje zitten?
 
Ik zal zo even een fotootje maken,

het probleem nog eens iets duidelijker:

de 2 plastic latjes waar het schuifdeurtje als het waren over heen schuift, die krijg ik niet op de plaats waar ze horen, tenminste niet lang genoeg om het frontpaneel erop te schuiven.

1 van de latjes heb ik vast kunnen schroeven, de andere gaat dit niet, dus die zal ik vast moeten houden. maar als ik deze vast wil houden krijg ik het front er dus niet meer op.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
X GPU/CPU, 540x180 Rad, Silverstone Raven 02 Advies Waterkoeling Setup 2
T Silverstone Raven, hoe 360 radiator extern monteren? Waterkoeling 5
C 2 Producten gezocht voor mijn Raven! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
O Vraag over Raven RV01B-W & Bitspower X-Panel XP II Problemen & Oplossingen 3
bundymania [English REVIEW] Tecnofront RAVEN Benchtable / Showtable HighFlow Product Reviews 3
rubbergun Silverstone Raven SST-RV01B-W kast resoneerd Cases en Modding 7
T Silverstone Raven RV01 + window vraagje HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
C waterkoeling in Raven 2.0 Waterkoeling 3
S Spino's Raven Rv2 Gallery & Build Logs 22
S Waterkoeling in Raven rv02 Advies Waterkoeling Setup 4
S Waterkoeling advies Silverstone Raven + 4870X2 Advies Waterkoeling Setup 1
B Waar pomp plaatsen in Silverstone Raven 2 RV02 Waterkoeling 20
B Dubio: Silverstone Raven 1 of 2? Cases en Modding 7
B Silverstone Raven RV01, aantal vraagjes erover Cases en Modding 8
S Silverstone Raven Hitteprobleem.. Cases en Modding 39
rubbergun hotswap voor silverstone raven HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Quadcore Silverstone Raven, Radiator montage Cases en Modding 9
Freddy Silverstone Raven behuizing HighFlow Product Reviews 23
S Snowptrl/Raven - Hugo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Hightower Frontpanel cable kit groen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Sw333t NZXT Frontpanel Cable Set 30CM CB-FPAN-SET - Premium Sleeved Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
ShockRaver XFI kabel naar frontpanel sleeven???? Cases en Modding 6
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
Freddy Meldt je opnieuw aan voor HighFlow nieuwsbrief HighFlow Computer Cooling Shop 0
retrorick Opnieuw weer even voorstellen denk ik... Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
C Koelvloeistof opnieuw gebruiken? Waterkoeling 6
M MdemiC - Bob de Vries - TTU (TimeToUpgrade) stelt zich opnieuw voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
S advies voor opnieuw bouwen waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 2
soppy soppy stelt zich opnieuw voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 16
Ramon even voorstellen!! opnieuw Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 20

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan