Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je kan met elektrisch gereedschap werken dat gebruikt wordt voor hout, alleen moet je dan bij bv. een decoupeerzaag het zaagblad vervangen door 1 met kleinere tanden. Anders snijd het niet goed erdoorheen en krijg je lelijke plekken.
Hmm, denk dan dat ik maar gewoon ga snijden.
Alleen, hoe kan je iets uit het midden snijden? Sinds ik overal hoor dat je het moet afbreken na het snijden.. Alleen afbreken vanuit het midden gaat beetje moeilijk
Hmm, denk dan dat ik maar gewoon ga snijden.
Alleen, hoe kan je iets uit het midden snijden? Sinds ik overal hoor dat je het moet afbreken na het snijden.. Alleen afbreken vanuit het midden gaat beetje moeilijk
alternatief is een paar gaten boren en dan met een decoupeerzaag aan de slag gaan, dat is imho de beste manier.
Dremel gaat naar mijn idee veelste snel smelten en een handfiguurzaagje geeft 'hobbelige' randen
Als je met een deco aan de gang gaat, zet dan de "pendel" stand uit !!
Het zaagje gaat niet alleen omhoog en omlaag, maar ook -instelbaar- een klein stukje naar voor en achter om het zaagsel te lossen. Bij plexi wil je dat liever niet, en daarom uitzetten.
Verder kan je een stuk tempex (piepschuim) onder je plexi leggen en daar doorheen zagen, op die manier heb je maximale steun en kan het niet gaan klapperen!
Vaak zijn de tanden van het zaagblad ook te groot. Dat levert lelijke randen op. Vraag even bij een hobbyshop of anders Gamma/praxis/etc of ze zaagbladen voor plexiglas hebben