• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

petra's tech PT nuke

zou jij graag ook PT nuke willen?

• Totaal aantal stemmers
    23
Ik heb al PT-Nuke besteld bij highflow:

Petras Tech PT_Nuke -PHN Concentrated Biocide (10mL)

Dit moet toch wel voldoende zijn in combinatie met distilled water?
Thanks voor de tip kerensky voor de true silver fittingen alleen jammer dat je ze in het buitenland moet bestellen.

Alvast bedankt

PT nuke is ook speciaal voor en dus in de juiste dosis genoeg voor destilled...
de zilveren fittingen zijn eigenlijk als soort vervanging van pt nuke (en dus 9/10 keer voor puur destilled, want in eigenlijk alle kant en klaar zit al anti alg...)

ChilledPC verkoopt ook Silver Coils. Volgens mij zijn dat niet dezelfde als die bij Petratech. Deze zijn volgens het plaatje bijna de helft korter.

Rechts die van ChilledPC

Waarschijnlijk maakt i ze zelf of laat i ze maken. Dus je bent denk ik niet gebonden aan die Iandh killcoils.

Het is ook vrij eenvoudig om ze zelf te maken als je het zilver hebt.

Want iandh's KillCoil ? Make your own ! -- tutorial van Xilikon op RRTech

Maar als je er maar eentje nodig hebt is het natuurlijk wel makkelijker en goedkoper als je die kant en klaar kan kopen.

Kun je die Killcoils nou alleen gebruiken bij puur zuiver water of ook in de koelvloeistof van Feser? Want ik zie bij mij ook dat er zich neerslag/rotzooi in vormt in m'n slangen (vooral rond de randen van de fittingen).

Denk dat dat die neerslag eerder van de kleurstoffen in het water is. Een silvercoil is alleen tegen alg en andere zaken met levensambities. In FeserOne zit als het goed is al anti alg.

Maar Zilver en PT_Nuke is het beste geschikt icm gedestilleerd water.

Die glimmen mooi! :D Kan je ze ook nog eens af en toe oppoetsen. ;)

Maar bij de produktomschrijving staat dat het tegen corrosie is. Daar heeft het geen invloed op. Het is tegen algvorming. (antie-bacteriële werking zoals bij de tygon silver slangen op hun site staat verwoord of antimicrobiële werking zoals bij Jab Tech staat)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan