• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

petra's tech PT nuke

zou jij graag ook PT nuke willen?

• Totaal aantal stemmers
    23
Tis een van de betere shops in US dus :)
Great Shops Think Alike?

DSC00190-kopie.jpg

We Love Free Goodies :D

:D
Als ik in zomer naar USA ga, ga ik denk ik dozijn van deze mee nemen xD
Hij is echt lekker en werkt goed :054:

Maar idd wel lol dat hij dat mee stuurde, hij zei nog dat hij een promotie pakket van hun had gekregen :p

nope dan heb je het niet nodig het is meer voor als je zelfs vanaf destilled ofzo wilt mixen
volgens mij werkt deze pt nuke wel samen met biv de feser vloeistoffen (met andere kreeg je " troepvorming" )

kant en klaar hebben ze alleen wat anti alg, anti corrosie, funky kleurtjes en soms wat ethelyn glycol erin maar in princiepe bijna allemaal destilled ja :)

in princiepe als je dus gedestileerd water koopt en een flesje van dit (waar je volgens mij voor 500 jaar genoeg mee hebt) en een alleen koper/messing loop hebt (ofwel geen allu) dan ben je klaar (kost een stuk minder en je hebt geen tijd dat je op je bestelling moet wachten)

Hoelang zou dat goed blijven =)

Sinds er op het flesje 1 tot 2 druppels per Liter staat.. Is 1 flesje een levens voorraad lijkt me? :')

Edit: Ik heb de blauwe, daar staat 1~2 drp/liter op, bij deze staat 4 drops/liter.
Nog steeds de zelfde vraag though, hoelang blijft het goed? :)

Laatst bewerkt:
Hoi Freddy,

Is het mogelijk om een KillCoil te bestellen?

Ik wil namelijk een zo rein mogelijk systeem hebben. ik d8 aan destilled water met killcoil dus geen dye kleur.

Of kun je me iets anders aanraden bijv kant en klaar water dat beschermt tegen algen en bacterien en ook anti corrosie weet niet of ik dat nodig heb ik heb geen aluminium in mn setup.

Alvast bedankt

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan