• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nvidia GTX295 reviews

Voor welk merk zou je kiezen?

• Totaal aantal stemmers
    63
ik had ook voor evga gegaan maar helaas had ik een kaart nodig voor energy lan
en waren toen lastig leverbaar kon wel 1 van asus vinden maar daar mee verlies ik de garantie als ik bijvoorbeeld een wc blok op zou zetten baaaaaaalllllleeee

@ Nils
Alleen een officiele aankondiging van de in verkoop gaande 285 met waterkoeling
Fudzilla - Zotac's GTX 285 Infinity is real
Van de 295 nog steeds geen nieuws op Tweakers of Fudzilla.
Ik begin echt te vrezen dat dat nog een tijd gaat duren ...
Straks zijn er al weer nieuwe generatie Graka's en dan komen ze met de H20 295 aankakken pffff

Als je nu voor evga kiest , dan neem je dus geen H20 versie ? dan zal je zelf een waterblock ertussen moeten zetten , met het risico dat ie kapot gaat.

ja maar bij evga hou je gewoon garantie ookal doe je wc block ertussen;) en het is me al gelukt met mn 9800gx2 dus waarom niet hiermee? gewoon zelfde te werk gaan. eerst kijken hoe ik denk dat het moet en dan pak je boekje erbij en dan is het helemaal duidelijk;) is dubbel op maar wel accurater:p
ik ga dus niet voor een kant-en-klare versie.. bind het een beetje onzin dat je zo lang moet wachten voor zoon kaartje... ik krijg om 15:00 een offerte met wat de kaart kost :)

Iemand had ergens een youtube-video gepost waar iemand heel mooi laat zien hoe je van de Evga GTX 295 de standaard koeling moet vervangen door een h2o block, weet alleen ff niet meer waar die staat!

Hoe komt het trouwens dat niemand voor Gigabyte kiest, zijn die kaarten van hun zo slecht?

Ja ik vind het ook stom dat ze er zo laat mee komen. Mensen die een H2O kaart willen zijn tevens mensen die er bovenop duiken als er nieuwe generatie kaarten uitkomen. Dus als ze er zo laat mee uitkomen gaat het bij die groep mensen al weer kriebelen om nog 1 a 2 maanden langer te wachten en dan komt Ati met hun 4890X2 die weer sneller gaat zijn dan de 295 (ik gok maar wat :p)

Maar zelf een blok ertussen zetten was een leuke optie toen de 295 net uit was en een H20 versie nog niet eens aangekondigt was.
Nu heb je kans dat je zelf een hoop moeite gaat doen en dan 1 a 2 weken later kan je de kant en klare kopen.

Ik heb nu alles binnen ...behalve dus de kaart :(
Maar ik kan toch wel beetje vooruit.
Beide Rad's hangen er al in :p
Nu nog reservoir en cpu block en dan schiet het al aardig op.

hoe werkt dat dan precies met de stup up program van evga? anders kan je ff evga mailen, of het mogelijk is om nu de gtx285 hydrocopper te nemen en dan upgraden naar die gtx295 als tie uitkomt :)

Ik zei het nog HAHA
Ga je nu nog zelf zitten klooien met een waterblock en als je klaar bent staan de kant en klare in de webshops :p

Hij is al standaard vet overclocked *drool* , nadeel is de prijs
750 Euro ...maar dat viel te verwachten.
De Homepage van EVGA maakt er nog geen vermelding van ...maar dat zal ook spoedig gebeuren denk ik.

Als ze op tweakers pricewatch komen dan laat ik 't ook wel weten.

Laatst bewerkt:
Dat is waar ... voor 530 euro (incl. verzendkosten) heppie een evga GTX 295. Maar je hebt wel verschillende kwaliteiten waterblocken dus is die blok wel 150 euro die EVGA gebruikt ?
afijn bij 150 + 530 kom je op 680. Dan betaal je 70 euro dat hun de montage doen en je krijgt een kaart met standaard zeer vette overclock !! ik vind 't wel waard ;-)

waterblokken bij highflow shop zijn maar 130 euro o_O
http://www.highflow.nl/water-blocks/gpu-blocks/nvidia/aqua-computer-aquagrafx-gtx295.html
http://www.highflow.nl/water-blocks/gpu-blocks/nvidia/ek-waterblocks-ek-fc295-gtx-sli-acetal.html
http://www.highflow.nl/water-blocks/gpu-blocks/nvidia/ek-waterblocks-ek-fc295-gtx-sli-plexi.html

Laatst bewerkt:
Nu heb ik mijn tube reservoir al een mooie plek gegeven rechts naast mijn Mobo ...totdat ik vandaag ineens bedenk dat die Graka's van vandaag de dag zo immens lang zijn dat ze zelfs voorbij het mobo uitsteken en dan zou mijn reservoir in de weg zitten :019:

Op internet vind ik de volgende afmetingen voor de GTX 295
Afmetingen (BxDxH)3.8 cm x 26.7 cm x 11.1 cm
dus 26,7 cm lang maar dat is voor de standaard kaart met standaard koeler. Kan iemand mij vertellen of de kaart zonder die standaard koeler korter is ? hoe ver die over het mobo uitsteekt aan de rechtse kant ?
Ik hoop nu nml dat het pcb wat korter is en het slechts de koeler is die er oversteekt.

hey maar kikker, dan kan je beter een evga kaart kopen met een wc block erbij... want evga heeft gewoon nog garantie ookal zet je er een wcblock op en dan ben je ook nog goedkoper uit.. dat zou ik doen als ik jou was:O ik ga dat wel doen denk ik, moet nodig geld besparen;P

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy Nvidia RTX 4090 Waterblocks HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Bl4ckj4ck666 nvidia rtx 3090fe oc voor nicehash mining Overclocking 6
Bl4ckj4ck666 Bitspower waterblock nvidia rtx3090fe Waterkoeling 4
Bl4ckj4ck666 Nvidia rtx 3090fe NVIDIA 6
Jason Barrow Nvidia RTX 3080/3090 LRC 2.0 RGB Graphics Card Waterblock HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 Nvidia rtx 3090fe Hardware & Software 0
HighFlow Nvidia RTX 30-serie (3070, 3080, 3090): specificaties en adviesprijzen NVIDIA 13
Hightower Bitspower nvidia titan x pascal rgb ledstrip Waterkoeling 15
R [Waterkoeling], €300 euro, i5-8600K, nVidia GTX-1080ti Waterforce Advies Waterkoeling Setup 4
Freddy NVIDIA RTX 2080 Waterblocks / Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Freddy Nvidia introduceert GeForce RTX-videokaarten: RTX 2080 Ti, RTX 2080 Ti en RTX 2070 NVIDIA 32
iSP Oud low-end test pci-e kaartje AMD/Nvidia Gevonden 1
N Advies waterkoeling 3 á 400 euro i7-970 en asus nvidia gtx 970 Advies Waterkoeling Setup 10
kier NVIDIA MbK Gallery & Build Logs 0
l3p [VERKOCHT-GPUS] 2x GeForce GTX 1080 Founders Edition 8GB + Nvidia 2 Slot 40mm SLI HB Verkocht 5
Freddy NVIDIA GTX1080 waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
AQuAKiNG problemen met Nvidia Surround NVIDIA 1
V [GEVONDEN] nvidia 690GTX waterblocken Gevonden 8
stigma [CANCELLED] Nvidia GTX680 SLI (cherry picked) (water gekoeld) asic89,8 Verkocht 9
Sw333t [CLOSED] Nvidia PCI-e videokaart, maximaal 190mm lang Gevonden 1
T NVidia / CUDA kaarten voor een reken-PC NVIDIA 2
A MSI nvidia gtx 660 Waterkoeling 4
iSP [GEVONDEN] Nvidia midrange kaart Gevonden 1
Stephan---pro Nieuwe Nvidia GeForce TITAN videokaart !! Algemene Discussies 59
G Fan vervangen op NVIDIA® GeForce GT 640 1 GB DDR5 grafische kaart Overige Koeling 4
Johnny [Nvidia] Driver problemen Hardware & Software 147
JeanPaul [VERKOCHT] Nvidia GTX 590 Verkocht 2
Das Experiment [GEVONDEN] Nvidia 9800GTX of hoger Gevonden 1
Cygnitr0n Welke GPU, Nvidia of AMD? NVIDIA 29
k.3nny [IN-ACTIVE] Nvidia single GPU (wc prefered) Gevonden 7
Robin 7850 tegen hanger van nvidia Hardware & Software 3
Sw333t Op zoek naar een gpu, bij voorkeur Nvidia Hardware & Software 9
Vissa Nvidia GTX600 NVIDIA 18
M Nvidia GTX 560 koeling Overige Koeling 5
M [CLOSED] NVidia TNT2 Gesloten 9
R [GEVONDEN] nVidia GTX580, GTX 570, 2x GTX560TI Gevonden 4
U NVIDIA driver 295.73 WHQL NVIDIA 0
bundymania [Bundymania Review / Test] Der große Nvidia GTX580 Fullcover Wasserkühler Check ! HighFlow Product Reviews 0
Legendary1985 [GEVONDEN] Nvidia 2xx/4xx/5xx inclusief water block Gevonden 1
U NVIDIA driver 285.62 WHQL NVIDIA 0
A [CANCELLED] Nvidia GTX 580 of 590 Gevonden 1
M Goedkoop uw Nvidia GTX videokaart stiller maken Overige Koeling 21
Xelation NVIDIA Driver 285.38 Beta - Battlefield 3 NVIDIA 5
Xelation NVIDIA Driver 285.27 NVIDIA 4
Xelation NVIDIA Driver 280.36 NVIDIA 12
dark viper zwolle [IN-ACTIVE] nvidia gtx 480 en 295 Gevonden 0
mailbomber Vraag over nvidia kaarten Hardware & Software 6
JeanPaul [VERKOCHT] GPU'S Nvidia GTX480 Verkocht 21
Harjo [GEANNULEERD] Nvidia 7600 + aquacomputer wc blok Verkocht 7
Sanders nVidia en Ati op hetzelfde moederbord Hardware & Software 6