• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nvidia GTX295 reviews

Voor welk merk zou je kiezen?

• Totaal aantal stemmers
    63
Ik denk dat ik er gewoon wat meer moeite voor moet gaan doen dus ga wat emails rondstrooien, ik vul deze post dan ook aan zodra meer email reacties binnen komen.

bfgtech.com :
We have not been advised when they will be available in Europe or what the
price will be. I'm sorry we could not be of further assistance.

Pc Megastore:
Helaas kunnen wij geen BFG meer leveren, we hebben hier geen Nederlandse distributeurs meer voor.
Onze excuses voor het ongemak.

4launch
Helaas verkopen wij dit artikel (vooralsnog) niet. Mocht het artikel in het assortiment van onze leveranciers worden opgenomen zullen wij het artikel automatisch opnemen in onze webshop.
Meer informatie is op dit moment ook helaas nog niet voorhanden.

Dunnet:
Op dit moment kunnen wij u geen levertermijn verstrekken van het
aangegeven product en verwachten wij dit product niet op korte termijn
in assortiment.
Wij adviseren u onze website in de gaten te houden met betrekking tot
veranderingen in ons assortiment.

Salland Automatisering
Helaas komt dit product nog niet voor op de prijslijst, wanneer deze kaart komt is nog niet duidelijk

OBCS
Deze kunnen wij nog niet leveren en helaas hebben wij ook geen informatie omtrent wanneer wel – prijs.

Komplett
Helaas hebben wij hierover geen informatie van bekend.

Azerty
Wij kunnen deze kaart helaas niet leveren.

DataByte
De kaart die u zoek kunnen wij helaas ook niet leveren, het merk wat u zoekt zal waarschijnlijk ook niet via de normale Nederlandse verkoopkanalen te verkrijgen zijn.

Sodeju ik geef het op ... BFG GeForce GTX 295 H20 komt (voorlopig) niet naar Nederland

Laatst bewerkt:
de tevens watergekoelde
EVGA gtx 295 Hydrocopper
en
Zotac GTX 295 infinity edition

zullen tijdens cebit worden voorgesteld en in maart beschikbaar
moeten zijn. Dus dat word eind maart verwacht ik voordat je zo'n kaart op zijn vroegst in huis hebt.

Ook even Highflow shop gevraagd per email ;-)

Highflow shop zegt
Qua hardware kunt u zich beter wenden tot de bekendere hardware online shops.
U kunt wel ons partnerbedrijf proberen: info@completer.nl

Completer zegt:
Helaas nog niet leverbaar, de levertijd is momenteel ook onbekend

Laatst bewerkt:
Ja ik wil hem ook heel graag , ik zit er verdorie op te wachten Grrr. Ik zit nu in een (verplichte) vakantie en heb nu zee-en van tijd om mijn nieuwe pc met watercooling in te bouwen.
Straks moet ik weer werken en krijg dan de kaart binnen GRrrrr

En zoals al beloofd , laat ik je weten zodra hij ergens te bestellen is.

De BFG versie lijkt op dit moment via nederlandse webshops niet aan te komen. Ik heb al heel wat shops gemaild zoals je in mijn voorgaande posts kan zien.

En EVGA en Zotac komen d'r pas na de CEBIT mee.

enigste mogelijkheid is een gewone GTX 295 kopen en los waterblock en dan zelf ertussen zetten. Maar daar heb ik geen interesse in !!! bij zo'n duur produckt ga ik het risico niet lopen dat ik 'm sloop. Zoals bij Freddy gebeurt is , en dat terwijl hij het voorzichtig en rustig gedemonteerd heeft.
En die gast van Guru3d gaf ook in zijn review aan dat het demonteren geen leuk werk was.

Dat jij hoger kan clocken ligt natuurlijk aan jou wc-set die meer warmte afvoert dan die van Guru3d want hij is maar een revieuwer en jij een echte diehard-wc-freak-overclocker :033:

ps: welke clockwaardes heb jij dan ? en wat voor merk kaart en wat voor merk waterblock

Laatst bewerkt:
http://www.cebit.de/homepage_e

Cebit is een computer beurs in Duitsland , Hannover
3 tot 8 maart 2009

Vele fabrikanten showen/introduceren dan hun nieuwe hardware.

Op Fudzilla.com haal ik die info dat deze GTX kaarten daar geshowed zullen worden en kort daarna leverbaar zullen zijn. Dus vandaar dat ik weet dat het geen zin heeft om nu al te zoeken naar de EVGA of Zotac watergekoelde GTX 295

De BFG is echter al te koop in de US , dus heb daar wel moeite voor gedaan , maar helaas ...

Ik ben niet op de hoogte wat overige gebruikers in hun mobo's hebben steken dus vandaar die vraag, idem dito met hoe jij je koeling hebt geregeld. ;-)

Maar je graka's niet in een wc opnemen vind ik vreemde keuze ... ?
Nouja , mijn hoofdreden voor wc-inbouw is om een stille computer te krijgen , dus moet wel cpu en graka koelen.

Overigens wel vreemd dat jij op stock cooler NOG hogere clocks krijgt dan Guru3d met Waterkoeling ? dan moeten jou graka's toch wel gevaarlijk heet worden o_O

Laatst bewerkt:
Heb even de link naar Newegg.com bekeken maar die sturen alleen naar : Shop by Region: United States | Canada | China
En om zo'n duur produkt uit America te laten komen (als ze dat al zouden doen) en het moet maar eens DOA zijn :( vind ik beetje eng dus doe ik maar niet.
Plus dat het waarschijnlijk veel duurder zal zijn door verzendkosten en belasting dan wanneer ze hier in NL te koop zullen zijn.
dus ik wacht nog wel even.

't zijn hele mooie kaarten, maar als je toch voor een gtx 285 gaat, er was toch een merk waar je je garantie niet kwijtraakte als je er een andere cooler op zette?

Nee, ik ga voor de watergekoelde GTX 295 , echter liet ik (net als jou) zien dat fabrikanten hun watergekoelde GTX 285 al aangekondigt hebben , dus zal de watergekoelde GTX 295 ook niet lang meer duren ;-)

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy Nvidia RTX 4090 Waterblocks HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Bl4ckj4ck666 nvidia rtx 3090fe oc voor nicehash mining Overclocking 6
Bl4ckj4ck666 Bitspower waterblock nvidia rtx3090fe Waterkoeling 4
Bl4ckj4ck666 Nvidia rtx 3090fe NVIDIA 6
Jason Barrow Nvidia RTX 3080/3090 LRC 2.0 RGB Graphics Card Waterblock HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 Nvidia rtx 3090fe Hardware & Software 0
HighFlow Nvidia RTX 30-serie (3070, 3080, 3090): specificaties en adviesprijzen NVIDIA 13
Hightower Bitspower nvidia titan x pascal rgb ledstrip Waterkoeling 15
R [Waterkoeling], €300 euro, i5-8600K, nVidia GTX-1080ti Waterforce Advies Waterkoeling Setup 4
Freddy NVIDIA RTX 2080 Waterblocks / Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Freddy Nvidia introduceert GeForce RTX-videokaarten: RTX 2080 Ti, RTX 2080 Ti en RTX 2070 NVIDIA 32
iSP Oud low-end test pci-e kaartje AMD/Nvidia Gevonden 1
N Advies waterkoeling 3 á 400 euro i7-970 en asus nvidia gtx 970 Advies Waterkoeling Setup 10
kier NVIDIA MbK Gallery & Build Logs 0
l3p [VERKOCHT-GPUS] 2x GeForce GTX 1080 Founders Edition 8GB + Nvidia 2 Slot 40mm SLI HB Verkocht 5
Freddy NVIDIA GTX1080 waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
AQuAKiNG problemen met Nvidia Surround NVIDIA 1
V [GEVONDEN] nvidia 690GTX waterblocken Gevonden 8
stigma [CANCELLED] Nvidia GTX680 SLI (cherry picked) (water gekoeld) asic89,8 Verkocht 9
Sw333t [CLOSED] Nvidia PCI-e videokaart, maximaal 190mm lang Gevonden 1
T NVidia / CUDA kaarten voor een reken-PC NVIDIA 2
A MSI nvidia gtx 660 Waterkoeling 4
iSP [GEVONDEN] Nvidia midrange kaart Gevonden 1
Stephan---pro Nieuwe Nvidia GeForce TITAN videokaart !! Algemene Discussies 59
G Fan vervangen op NVIDIA® GeForce GT 640 1 GB DDR5 grafische kaart Overige Koeling 4
Johnny [Nvidia] Driver problemen Hardware & Software 147
JeanPaul [VERKOCHT] Nvidia GTX 590 Verkocht 2
Das Experiment [GEVONDEN] Nvidia 9800GTX of hoger Gevonden 1
Cygnitr0n Welke GPU, Nvidia of AMD? NVIDIA 29
k.3nny [IN-ACTIVE] Nvidia single GPU (wc prefered) Gevonden 7
Robin 7850 tegen hanger van nvidia Hardware & Software 3
Sw333t Op zoek naar een gpu, bij voorkeur Nvidia Hardware & Software 9
Vissa Nvidia GTX600 NVIDIA 18
M Nvidia GTX 560 koeling Overige Koeling 5
M [CLOSED] NVidia TNT2 Gesloten 9
R [GEVONDEN] nVidia GTX580, GTX 570, 2x GTX560TI Gevonden 4
U NVIDIA driver 295.73 WHQL NVIDIA 0
bundymania [Bundymania Review / Test] Der große Nvidia GTX580 Fullcover Wasserkühler Check ! HighFlow Product Reviews 0
Legendary1985 [GEVONDEN] Nvidia 2xx/4xx/5xx inclusief water block Gevonden 1
U NVIDIA driver 285.62 WHQL NVIDIA 0
A [CANCELLED] Nvidia GTX 580 of 590 Gevonden 1
M Goedkoop uw Nvidia GTX videokaart stiller maken Overige Koeling 21
Xelation NVIDIA Driver 285.38 Beta - Battlefield 3 NVIDIA 5
Xelation NVIDIA Driver 285.27 NVIDIA 4
Xelation NVIDIA Driver 280.36 NVIDIA 12
dark viper zwolle [IN-ACTIVE] nvidia gtx 480 en 295 Gevonden 0
mailbomber Vraag over nvidia kaarten Hardware & Software 6
JeanPaul [VERKOCHT] GPU'S Nvidia GTX480 Verkocht 21
Harjo [GEANNULEERD] Nvidia 7600 + aquacomputer wc blok Verkocht 7
Sanders nVidia en Ati op hetzelfde moederbord Hardware & Software 6