• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Noob

;)

Het enige wat ik nu nog echt hoor aan de kast is een klein beetje geruis van lucht, één van de harde schijven en mijn videokaart.
Als ik daar de stroom vanaf haal dan hoor je vrijwel niets meer.

Ha, die had ik over het hoofd gezien, nice!

We hebben wel aardig dezelfde smaak geloof ik, ik kwam ook nog een review van je tegen over de fancontroller die ik ook op het oog heb. Ik twijfel alleen nog vanwege die zilveren randjes die je ook al noemt, haha. Zou bijna denken om de zilveren variant te nemen en die zelf zwart te spuiten, maar dat krijg ik nooit mooi ben ik bang.
 
Nee dat denk ik inderdaad ook niet.
Zalman heeft varianten (zonder scherm) die wel helemaal zwart zijn, en sommige oudere varianten van scythe hebben wel een volledig zwarte voorkant.
Ik zit zelf te denken om zo'n zalman fancontroller te nemen, maar ik twijfel nog.
Is toch weer €30-40 :p
 
Ik vind persoonlijk de Zalmans ook het mooist hoor, met name die voor zes fans. Maar ja, die hebben geen uit stand, en dat is wel 1 van m'n eisen.

Van de oudere Scythe's zijn de leds me weer te fel, ben nogal een mierenneuker soms...
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan