Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart, ik weet al welke ik wil hebben (Asus GTX 780).
Maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wanneer de nieuwe videokaarten uit komen.
Iemand een idee wanneer de release datum is van de volgende generatie?
880GTX zal als ik het goed begrijp uit de geruchten met die nieuwe 20nm chip komen. Afgaand op Fudzilla zal dat het einde van dit jaar worden. Tot die tijd red je het denk ik nog wel met die 780.
Ik heb op het moment de MSI GTX 580, ik denk dat ik toch maar wacht tot de 800 serie uit komt.
Het is alleen even afwachten hoe Watch Dogs en Wolvenstein The new order gaan draaien met deze GTX 580.
Dan kan je altijd blijven wachten denk ik, er komt altijd wel wat beters/snellers. Wanneer de kaarten eind dit jaar wordt gereleased, dan kan je erop rekenen dat je in 2015 echt aan 1 kunt komen.....
Tot die tijd kan je echt wel met een 780 vooruit
Als ik die 780 koop dan is het niet tot het eind van dit jaar, maar het liefst 3 a 4 jaar anders word het een beetje te veel van het goede.
Die 580 heb ik de volgende maand ook 3 jaar draaien.
En dat kan je toch ook met een 780? Ook weer 3 a 4 jaar mee doen?
Enige dat kan gebeuren is dat je de kwaliteitsinstelling lager moet zeggen als er nieuwere games komen die nog meer vergen van een grafische kaart. Hetzelfde heb je nu al gok ik met je 580.
Waarom niet doorverkopen dan?......je hebt grote kans dat er dan nog een redelijk bedrag voor terug krijgt. Een beetje bijleggen en je hebt een nieuwe kaart.
Of je koopt dan een 2e 780 erbij, dan heb je voor minder geld meer power ...tis maar hoe je het bekijkt.