Nou zoals de topic al luidt, ben ik nieuw met watercooling maar wil dit nu toch echt graag eens proberen.
Had naar de shop zelf gebeld en degene die ik sprak raadde mij aan een topic te openen en mijn systeem hier in te beschrijven en zodoende kon ik hier verder geholpen worden.
Nou hier dan mijn systeem:
Behuizing: Lian-Li A20 PC A-20 Specs
Moederbord: Asus Rampage Extreme Rampage Extreme Specs
CPU: Intel Core 2 Extreme QX9770 CPU Specs
Ram: OCZ PC3-14400 Reaper HPC Ram Specs
GPU: ATI/AMD HD 4870 X2 Welk merk weet ik nog niet HD 4870 X2 Algemeen Specs
Volgens mij is dit hetgeen wat van belang is voor de juiste wc configuratie op te maken, ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want ik ben zeker leergierig maar iedereen moet ergens een keer beginnen hehe. Ik hoorde dat Swiftech en Dangerden producten erg goed waren maar ik denk niet dat iemand hier rotzooi aanbeveelt
Alvast bedankt
Job van der Wal
Had naar de shop zelf gebeld en degene die ik sprak raadde mij aan een topic te openen en mijn systeem hier in te beschrijven en zodoende kon ik hier verder geholpen worden.
Nou hier dan mijn systeem:
Behuizing: Lian-Li A20 PC A-20 Specs
Moederbord: Asus Rampage Extreme Rampage Extreme Specs
CPU: Intel Core 2 Extreme QX9770 CPU Specs
Ram: OCZ PC3-14400 Reaper HPC Ram Specs
GPU: ATI/AMD HD 4870 X2 Welk merk weet ik nog niet HD 4870 X2 Algemeen Specs
Volgens mij is dit hetgeen wat van belang is voor de juiste wc configuratie op te maken, ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want ik ben zeker leergierig maar iedereen moet ergens een keer beginnen hehe. Ik hoorde dat Swiftech en Dangerden producten erg goed waren maar ik denk niet dat iemand hier rotzooi aanbeveelt
Alvast bedankt
Job van der Wal