Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De nieuwprijs voor 5 van die double rotary's...
Heb een koopje gedaan, alhoewel ik wel moet opmerken dat ze niet "zacht" zijn behandeld geweest en dat ik de zwarte verf toch ga moeten bovenhalen (die fittingen zijn blijkbaar koperkleur onder de verf ^^)
Wuuuuut ja joh... Mazzelaar o.0
Die kast is trouwens wel ontzettend groot zeg....
En ik denk dat het het mooiste is om hem in piano lak te spuiten/ laten spuiten (hoogglans zwart) ivm. 'mozart'.
Dat laten spuiten heb ik ook al zitten denken... Zeker als je een mooi resultaat wilt bekomen, echter heb ik er dus echt geen idee van hoeveel mij dat moet gaan kosten :x
+ er moeten eerst nog een aantal investeringen gebeuren, zoals 2 dezelfde 240 rads, want nu is het eigenlijk ook geen zicht met 2 verschillende rads... Gezien de grootte van de loop en mijn nieuwe bitspower aanwinsten, ga ik dus een 2e fillport steken, heb enkel nog niet goed beslist waar ik hem ga steken, en ik heb nu natuurlijk veel meer mogelijkheden ook voor wat betreft mijn bochten in orde te krijgen ^^
Dit gaat dus nog zwaar aangepast worden ;-)
Huhuh okee dan. Ja ik denk dat je inderdaad flink wat kwijt bent als je het laat doen, zulke onzin is niet goedkoop.... 2 dezelfde 240 rads valt nog wel te overzien, en die 2e fillport ook... Pak een dremel en je bent er
Waar je miscchien wel nog op moet letten is dat je geen bizar hoge loop maakt (van onder naar boven), want dat kan nadelig zijn voor je koelprestaties met zo'n afstand ertussen
Maar ik denk dat je inderdaad aan de 'verving' het meeste geld kwijtbent...
Ondertussen nog wat verdersleeven/kabels verlengen...
Ohja, en heb mn case eindelijk hernoemd van Mozart Tx naar Mozart HF
We doen dus "op het gemak" verder ;-)
Verder sleeven gaat effe moeten wachten want ik moet bij freddy wat meer bestellen...
Bedoeling is toch dat ik binnen een 4/6 weken gedaan heb met het sleeven, dat ik kan beginnen kijken om wat verder te doen met cable-management, en dan zien hoe ik het best de case kan spuiten ^^
ok... dus gisteren en vandaag eindelijk wat tijd gevonden om "serieus" door te werken"
Eerst alle goodies klaarleggen natuurlijk
Nog snel een foto van hoe het was (drive-cage was er al uit toen ik eraan dacht om een foto te nemen...)
Sleeving van de fans afgewerkt en alles een beetje proper maken daar bovenaan
Handig die gaatjes onderaan de case voor de tubing...
2e fillport gemonteerd en onderaan ook een "out"-port?
Na ongeveer een half uur te vechten met al mijn kabels bekwam ik dit als resultaat... Veel properder dan dat gaat het niet lukken zonder zelf een wegsteekkastje te maken ofzo in de case...
Resultaat met flits
Resultaat zonder flits
En nu dat hij "af" is... God wat is die case eigenlijk LELIJK vanbinnen... Dus: ik moet dringend wat onderzoek doen voor hoe ik die case ga spuiten/laten spuiten
Btw... Dit effe terzijde, mijn 2 oude rads vervangen door die 2 stealth gt rads is dus goed voor een winst van 4 graden bij dezelfde kamertemperatuur ^^
ziet er goed uit (die kast heb ik zelf ook ooit nog eens gehad )
hier ook nog wat tips
je rad fans nog effe schoonmaken?? (zie foto 5)
die fillport is zoizo onwijs handig, maar die drainport zou ik aan de onderkant van je gpu blok bevestigen (scheelt nog fittingen ook)
verder voor de rechterkant om die kabels te verwerken en de kast wat op te leuken een spiegelmod??
Thx voor de feedback
Die spiegelmod ziet er wel nice uit, misschien even over nadenken
Dat die drainport aan de rad hangt heb ik gedaan omdat de vorige keer ik hem aan de gpu gehangen heb, maar dat niet echt praktisch uitviel voor het drainen. Ook ben ik misschien van plan om nog een 2e graka toe te voegen. Met de EK verbinding is een drainport-aansluiting daar dan volledig niet meer te doen.
De fans zijn ondertussen volledig uitgeblazen