Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wanneer je vast loopt met bepaalde ideeën, dan is het babbelen met Kier / Richard via MSN al voldoende om weer extra hersenspinsels te krijgen . Niet dat hij de ideeën aangedragen heeft, maar het babbelen met hem geeft al enorm veel inspiratie.
Qua kabels komt er een soort van bak onder de behuizing te zitten, als zijnde dubbele bodem. Door het toevoegen van de ATCS voetjes staat de case namelijk 20mm vanaf de grond, in plaats van de standaard 10mm. Er komt een bak onder te zitten die extra ruimte geeft voor de kabels.
Er zullen dan ook gaten gemaakt worden in de originele bodem, waardoor kabels gevoerd zullen worden. En die komen dus op strategische plekken weer terug naar boven. Of ik de kabels alsnog moet gaan inkorten is dan dus nog passen en meten, het liefste pas ik sommige kabels niet aan aangezien die niet los te verkrijgen zijn (denkend aan de ATX kabel).
Zalig spul dat van msi van mijn baas moet ik soms in Eindhoven bij msi grotere bestellingen afhalen is altijd leuk
Soooo many nice goodie's
Gaat altijd ook mooier zijn dan die gay asus kleurstelling
De MSI GTX670 gaat weer retour naar MSI. Ik krijg met geen mogelijkheid de gpu op de top, hoe ik het ook pas en meet.. :'(. GPU is gewoonweg te groot voor een andere mogelijkheid.