• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Mayhems Blitz Part 2

Rolandos582

New member
Hi!

Het is weer tijd voor maintenance, ander kleurtje erin en schoonspoelen. Dit is de eerste keer dat ik de blitz kit gebruik.

Heb alles gedrained en loop gevuld met deli water + blitz. Maar nu laat ik hem zo'n 16 uur draaien met alleen de pomp aan?

Ik gebruik oa ook een aquaero, deze staat nu afgekoppeld zodat pomp op 100% staat. Fans etc draaien niet, maakt dat nog wat uit hierin? Anders zou ik pc moeten aansluiten en aquaero op 100% moeten zetten.

Graag hoor ik het!

Freddy

Administrator
Forumleiding
Alleen pomp aan is voldoende :)
Het gaat erom dat het mengsel alle blokken, radiatoren, etc. kan schoonspoelen.
Voor de zekerheid kan je wel de fans op de radiatoren laten draaien, want de pomp wordt een beetje warm en kan zo beter afkoelen.

Rolandos582

New member
Hmm kan het kwaad om de pc kort aan te hebben om aquaero naar max te zetten zodat de fans kunnen draaien?

Zonder aquaero = pompen 100% maar hoe krijg je dan de fans aan?

Freddy

Administrator
Forumleiding
Dat kan geen kwaad.
Of je kan met een bridging tool alleen de voeding aanzetten, dan sluit je de fans aan op de voeding (mocht je een molex naar 3-pin kabeltje hebben liggen o.i.d.)
Maar ik denk niet dat het noodzakelijk is, de pomp kan best wat hebben.

Rolandos582

New member
Top, zo te zien is het allemaal redelijk goed gekomen. Nu beginnend het oude spelletje weer om alle lucht eruit te krijgen. Met een dual loop in een systeem wat wel wat weegt altijd interessant!

Thanks Freddy! :)

Bovenaan